Din utveckling
I den här tråden kan vi visa hur vi har utvecklats genom åren, visa bilder från då och jämföra med de vi tar nu, förklara osv.
Sätt igång!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hehe, jag letade fram mina skräckexempel på bilder nu som jag tog några dagar efter jag fick kameran 2008, säger inget mer än autoläge på dom bilderna och herregud vad jag utvecklats!
Att fotografera manuellt har lyft hela mig sen jag började göra det lite smått i början av 2009.. Och när jag väl började fatta mig på allt och skaffade det ljusstarka objektivet 2009 så blev allt prima eller ja, bilderna blev bättre. Sen har jag också studerat väldigt mycket på tävlingarna varje hästs galoppsprång vilket gör att jag kan ta i bra ögonblick..
Här är mina skräckexempel, och mina bilder som kallas hyffsade ifrån 2010, och snälla garva inte för mycket för nu bjuder jag på mig själv till 100% (Kondens i kamerahuset på 6 Oktober troligen också, hehe)
Jag har fotograferat digitalt sedan 2005, men köpte systemkamera i årsskiftet 2006-2007, därför börjar jag med bilder från 2007.
Låter kollagen tala för sig själva. Bilderna 2007 & halva 2008 är fotade med Nikon D50, 2008-2009 med D200.

putt
Åh, jag blev riktigt sugen på att knåpa ihop en "utveckling". Problemet ligger bara i att jag nästan inte fotat alls, heller inte häst. Och jag har ingen extern hårddisk med bilder på, för den är hos mamma ^^
Men jag ska nog se ifall jag inte kan knåpa ihop ett imorgon :)
Emma, medarbetare på Hästfoto.
Attlid: Må bare bøye meg for deg altså. Du er utrolig dyktig. Ser tydelig utviklingen din gjennom årene du viser bilder fra. Men de er jammen helt magiske helt fra begynnelsen. Man ser tydelig at du har et skikkelig og innebygget talent for hestefoto.
Synes du kan lage en bok av alle blinkskuddene dine etterhvert. Da melder jeg meg herved til å kjøpe et eksemplar av deg! :)
Vh, Anne L.