Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 311 ggr
Erica-B
0

Hästporträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag laddar upp en bild från typ i… höstas, eftersom jag inte tagit några nya bilder på länge. Vill gärna ha lite konstruktiv kritik.

Har klippt bort en arm och ett grimskaft, men tycker personligen inte att det syns så mycket. Det enda som verkligen stör mig just nu är sakerna i bakgrunden. Vad tycker ni?

MVH
Erica

Erica-B
0

Hmm, kvalitén blev väldigt sänkt när jag laddade upp den, men det kanske brukar bli så?

Anna
0

En trevlig hästbild. Gillar speciellt hästens uttryck och vinkeln du fått till, den ser ut att "vara på G" vilket jag tycker om. Mycket alert i både ögon och med de spetsade öronen - bra! Tycker skärpan sitter där den ska och lagom skärpedjup, jag hade dock undvikit masten eller vad det är i bakgrunden samt husstaket för toppbetyg.

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

SaraPersson
0

Jag tycker jättemycket om bilden! Verkligen någon som tilltalade mig.

Men som du nämde så stör sakerna i bakrunden mycket! Jag gjorde ett försök att klippa bort dom, men kom ihåg! Jag är verkligen ingen mästare i Photoshop ;)

jojjehanna
0

Mycket lyckat porträtt!

Colt
0

Det här är ett av mina finaste Porträtt på Colt :)

FridaNyberg
0

Ett av dom finsate porträtten jag har. Ernst romeo, russhingst.

Skriv gärna kritik, jag tar bara kort för skoj skull, men kul med lite kritik ändå :)

Trolltott
0

Jag tog lite kort på min förra häst.

Även dom här är ganska små i storleken tyvärr. Det suger att hitta ett sånt här forum när man sitter på fel dator. :P

Trolltott
0

Samma bild, men en redigerad version. Jag tror jag har en fetisch till att göra bilder mer åt det "drömska" hållet. Oskyldig

[Driva]
0

mindre bra bild på benina, men den enda jag hittade på datorn…

Eve
0

Jag tycker att det i bakgrunden ska bort och kedjan ser ut att komma utifrån hakan ;).. Den kan du också ta och klona bort. Synd att skuggan var så himla stark, hade varit böttre om man såg lite konturer. Annars ett toppenbra foto! Jättevacker häst med massor av utstrålning!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Backman
0

Är verkligen förtjust i den här bilden på Lillan, den ärinte på nått sätt redigerad utan tagen så :)

http://vickelbyponny.blogg.se

Eve
0

Tycker om denna på Salim.. tråkigt med oskärpan bara :/

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Lorelei_91
0

Här är det finaste porträttbilden jag har änsålänge på min 2åring :) komentera järna!!

divansson
0

Kan deta räknas som porträtt? Cleveland Cobra heter hästen..

NinaToy
0

Porträtt på Bino :) Kommentera gärna! fint du gjorde #3#.

__iE
0

Vad tkr ni om denna ?
Bara ändrat färgerna .. iFokus kan försämra kvaliten lite..

Blondi3
0

#9 Tyckte din bild var bra, annorlunda och fräck :) Är inte så duktig när det gäller foto, men är väldigt intressead av det :)

neonrosa
0

En bild på en 2:a pristagare.. Gillar bilden mkt, men skulle vilja att han öron pekade framåt.

Backman
0

kritik om min bild nr#11 ? :)

http://vickelbyponny.blogg.se

NinaToy
0

Gjorde om #15# bättre lr sämre?

Berglund
0

#8 Hur får man bilder att bli lite mer drömlika i photoshop?

Thorsson
0

#11. Jag gillar fotot, men jag stör mig dock på stubben som finns i v hörnet längst ner.. får du bort den så är det ett helt okey foto enligt mej :D

Här är min förra sköt häst bambina. togs bort förra ået i juni. den enda bilden jag har på henne som jag gillar. Copyright av Attlid.

Anna
0

#22 Det är okej enligt mig att du lägger upp bilden :) Men förstår inte riktigt varför du gör det? Du kan ju ändå inte få någon kritik på bilden, eftersom jag fotat den, vilket jag antar är syftet med tråden? (att ge och ta kritik)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Qayal
0

Här är hästen Bibbi som ska få ett litet föl i sommar :) (Kvalitén brukar bli dåligare när jag laddar upp på denna sida)

FeliciaS
0

Här kommer ett porträtt av en söt valack :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus