Hästporträtt
Jag laddar upp en bild från typ i… höstas, eftersom jag inte tagit några nya bilder på länge. Vill gärna ha lite konstruktiv kritik.
Har klippt bort en arm och ett grimskaft, men tycker personligen inte att det syns så mycket. Det enda som verkligen stör mig just nu är sakerna i bakgrunden. Vad tycker ni?
MVH
Erica

Hmm, kvalitén blev väldigt sänkt när jag laddade upp den, men det kanske brukar bli så?
En trevlig hästbild. Gillar speciellt hästens uttryck och vinkeln du fått till, den ser ut att "vara på G" vilket jag tycker om. Mycket alert i både ögon och med de spetsade öronen - bra! Tycker skärpan sitter där den ska och lagom skärpedjup, jag hade dock undvikit masten eller vad det är i bakgrunden samt husstaket för toppbetyg.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Mycket lyckat porträtt!

Jag tycker att det i bakgrunden ska bort och kedjan ser ut att komma utifrån hakan ;).. Den kan du också ta och klona bort. Synd att skuggan var så himla stark, hade varit böttre om man såg lite konturer. Annars ett toppenbra foto! Jättevacker häst med massor av utstrålning!

#9 Tyckte din bild var bra, annorlunda och fräck :) Är inte så duktig när det gäller foto, men är väldigt intressead av det :)
kritik om min bild nr#11 ? :)
http://vickelbyponny.blogg.se

#8 Hur får man bilder att bli lite mer drömlika i photoshop?
#22 Det är okej enligt mig att du lägger upp bilden :) Men förstår inte riktigt varför du gör det? Du kan ju ändå inte få någon kritik på bilden, eftersom jag fotat den, vilket jag antar är syftet med tråden? (att ge och ta kritik)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling