Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 7032 ggr
Diizkmedel
0

Lek: Hot Or Not 3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fortsättning på Hot or Not 2

Svar på #71 i Hot or Not 2 Not Bilden är söt. Men Vinkeln är en aning tråkig, bilden är suddig. Och bilden tilltalar mig inte. Men smaken är delad :)

That that don't kill you can only make you stonger

Fridaaaa
0

Tycks om denna? :) Hot or Not.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Denna kommentar har tagits bort.
Lueur
0

#0 Hot!

Gillar den! Bra bild trots ridhus! Kanske skulle kunna ljusa upp den lite och ge den lite mer kontrast! :)

#1 Not.

Vidvinkel kan vara effektfullt men här ger det hästen dåliga proportioner.

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Diizkmedel
2

Hot!

Älskar hur ljuset ligger, vacker bakgrund, dock lite synd på hästens steg då det ser lite ut som att den ska snubbla. Annars en super snygg bild! :)

Fridaaaa
0

Not

Grimman och repet stör en massa.

Diizkmedel
0

#9 Kan du se din bild? För när jag trycker på den kommer det upp att den inte finns :/

Fridaaaa
0

#10 Nej konstigt nog :/

Diizkmedel
0

#11 Okej, måste vara något fel med mitt internet :/

Fridaaaa
1

#12 Det är strul med iFokus, är såhär för många

Adrina
3

#9 Not, fin bakgrund och skärpa, men hade velat att du ställt dig aningen till vänster, annars gillar jag att hästen tittar bort.

[Justie]
0

*hovavtryck*

ks.gerbil
0

*tass*

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

ponnyfotot
0
Toltaren
0

#14 Hot! Gillar skärpan, steget och uttrycket hos hästen. Färgerna är lite för gråa, men ändå härliga tycker jag. Ett litet minus är att ryttaren blundar Glad Härlig bakgrund också!

[Justie]
1

#18 Not, ideén var bra, men hästen känns inte fokuserad och beskärningen får bilden att kännas som en väldigt oplanerad bild. Färgerna var lite tråkiga, jag tror bilden hade varit fin i svart och vit med lite mer kontrast! :-)

Helena-S
0

#19 Hot. Jättefint porträtt, bra skärpa, fint uttryck på hästen och fina färger. Kanske lite mer luft över öronen.

diesel92
0

Hot, hade dock gärna sett hela hästen :)

Hot or not?

Marrieh
0

Not

Trevlig bild och så, bra ljus, uppmärksam häst och texturen som blir i bakgrunden är bra. Men bilden säger mig inte så mycket, den blir lite tråkig. Täcket stör en del och jag hade velat se mer skärpa på ögat istället för på mulen som den verkar ligga nu. Bilden hade nog blivit bättre i den här beskärningen om du gått lite mer till vänster och på så sätt fått hästen mer från sidan, alternativ beskära denna bild "på höjden" runt huvudet.

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

[Justie]
0

#22 HOT! Jättefin bild, men kanske lite mera luft framför hästen? Fin skärpa och färger oh jag gillar hur ljuset "faller" i pannluggen och i ansiktet vilket framhäver det vackra blå ögat! Glad

hot/not?

[Justie]
0

Jag puttar :-)

Fridaaaa
0

Not = ser ut som huvudlösa ryttaren ;) Hade velat ha med mer av ryttaren.
Hot = bra skärpa. Fin häst

Catta-
1

Hot! Gillar bilder från udda vinklar och foton på lipande hästar går alltid hem :)

Min bild:

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

NSphoto
1

Hot

Egentligen ingen bild jag tror jag skulle gilla, men det gör jag. Gillar bakgrunden och hur fölet skyms av förgrunden lite.Skulle dick gärna sett att du kanske gått ett steg längre till vänster så man skulle se fölet lite mer framifrån och gärna ha lite mer luft till vänster.

Uppljusning av fölet skulle också vara önskvärt (:

Hot/Not?

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

ponnyfotot
0

Not

Den där bilden föll mej inte i smaken alls,  gillar dock att den är svart vit :)

hot eller not?

sen undar jag om man får tolka häst temat fritt här i tråden eller om det måste vara riktiga levande hästar som syns på bilderna?

Lueur
0

Not

Bilden är lite för underexponerad för min smak, starkt blåstick sen är steget inte det bästa heller.

Man får tolka häst temtar fritt, bara de har en anknytning till hästfoto :)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

AsIAm
0

Hot! Älskar kombinationen av det vita, gröna och rödbruna. Får mig att tänka på en indian-häst från någon westernfilm!^^

https://facebook.com/HantverkByGranholm/

Marrieh
1

Not

Bra ljus och skärpan är på rätt plats. Dock är inte komponeringen den bästa. Grimman stör och ögat har hamnat långt ner i bilden. Detta tillsammans med all luft runt ögat i bilden gör tyvärr att den blir ganska tråkig.

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

[Senyera]
0

Hot! Men hade gärna sett mer rymd kring hästen!

Den här då?

Helena-S
0

Hot. Bra skärpa och uttryck på hästen!

EbbaSprallig
0

Hot den är skit söt när den kollar så där med en jätte vacker bakrund <3

Här är en bild som jag tog på en häst som stod på gården vi bodde på han heter Stalle!!

Smultronkaka
0

#34 Not.  Tråkig sida från hästen, annars är vinkeln bra med kameran (lite underifrån). Försök bara hitta en lite finare sida än baksidan på hästen ;) fin häst dock! Härlig sommarbild annars! man längtar ju tills gräset och värmen kommer!!

Hot/Not?

Adrina
0

Hot, men gillar inte riktigt de bruna tonerna (skulle hellre vilja ha lite blå/lila) och skulle vilja ha mer kontrast, men det är en smaksak. Förstår idén dock och väldigt mysig bild.

Hot/not?

Lueur
1

Hot!

Älskar den! Den lite mörkblå-tonen är super fin, en bra beskärning och älskar att öronen står olika. Finns den att köpa? ;)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Emlielki
1

Hot - mysigt motiv och härligt ljus. Dock stör jag mig på stenen(?) i hörnet.

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

karinlindberg
0

Hot. Fin skärpa och mysigt ljus, fint uttryck hos hästen. Dock något ointressant bild; det händer inte så mycket liksom. Men annars bra!

Hot or not? Ninja La Silla under en prisutdelning under GHS.

Ultra
0

*39 Kan inte bestämma mig kan man säga både hot och not.

Hot gillar att det är roffe och ninja som du har fångat på bild och att den är i svartochvitt. Not gillar inte riktigtigt ninjas uttryck i ögat vilket jag tycker förstör bilden.

Denna då

Hot or Not

Stoodyear
0

Not, tyvärr sluttar bakgrunden alldeles för mycket!

Denna, hot or not?

norrbottens
0

#41 Halv-hot/hot, jag hade velat se lite mer utav halsen, bogen (alltså neråt.) men fin annars! Lite suddig, men funkar endå när det är svartvitt!

Hot or Not?(falsterbo 2010 -någon som har någon aning om vem?) -framridning!

Stoodyear
0

Suddig?! Det är ju kanonskärpa! :P

norrbottens
0

#43 jag ser den som halvsuddig? ;) hahaha den kanske är skarp, men jaja ^^ :p

kuusou
0

#42 hot för hästen med för hela bilden blir det not då ryttarens huvud är kapat.

Denna då, min lilla kille (hästen) :D

http://minihingstar.n.nu

Emlielki
0

Not, För starkt ljus, gul ton, rörig bakgrund och hade gärna haft en annan vinkel. Nu blir det bara en jacka och en mössa som är i fokus.

Hot or not? (medveten redigering, har en annan version men den har gått och gömt sig)

/ Line Kinnari

kuusou
0

Har tråkigt så svarar först :p

Not- det känns som att det är ett svagt blurr över hela bilden samt den röda tonen.

Hot or Not?

Peak303
0

Not; hela bottendelen är för tydligt klonad..

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Emlielki
0

Hot; Bra fokus och uttryck från hästen. Bra färgkombinationer och trevlig bakgrund.

Not; Störande grimskaft och lite för centrerad placering av huvudet, Skulle nog bli bättre om den var placerad mer åt vänter så det blev lite luft bakom rumpan. Önskar att hela rosett hade synts.

Hot or not?

/ Line Kinnari

[Justie]
1

Hot! Gillar texturen i bakgrunden och fin skärpa på hästen! 
Kanske hade blivit fint om hela tygeln som hänger ner hade synts? :-)

Hot/Not?

kuusou
1

#48 Roliga är att det inte är klonat något på bilden utan att axen ligger lika XD

#50 Hot gillar skärpan och att den är i svartvitt :)

Emlielki
0

#51 Även jag såg att det var klonat. Men ser helt identiska upprepningar + "skugg" av fler blommor i vänstra hörnet.. Är det något på botten delen som är "äkta"?

Men nya bilden då.

Hot, Fin häst och intressant vinkel, gillar att man kan se farten med hjälp av sand-stänket.
Not, För stort skärpedjup vilket gör att fokusen hamnar på bakgtrunden med alla de fula stolparna. Väldigt matta färger som drar ner bildens helhet.

/ Line Kinnari

Peak303
1

Hot; Färgerna, ljuset och skärpan. Fokusen ligger på rätt ställe.
Sen gillar jag även hur man ser kontakten mellan hästen och människan.

Not; De enda som stör mig i bilden är att de grenarna(?) längst ner är lite ivägen på hästens ben. :)

Hot or Not?

-'  Malin Hultman

Marrieh
1

-Snälla svara inte på någon som just gett er egen bild kritik, risken finns att det inte blir helt rättvis bedömning av den andres bild.

#53 Hot!

Jättefint porträtt på en uppmärksam liten filur. Bra komponering, fint ljus och helt rätt skärpedjup för att lägga fokusen på hästen utan att ge oskarpa partier i ansiktet. Bra jobbat!

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

Emlielki
1

OT - Anser dock det vara upp till var och en och situation. Jag skulle aldrig ge någon en partisk värdering pga. en tidigare bedömning. Dessutom är det svårt att undvika det när denna tråd uppdateras så sällan av så få personer dessutom.

HOT, Älskar den avslappnade känslan i hela bilden. Och glädjen från motivet.
Gillar färgerna trots det starka ljuset.
Den sena horisonten stör inte för mycket då hela bilden har en liten "busig" känsla över sig :)

Hot or not?

/ Line Kinnari

NSphoto
0

Hot! Bra skärpa och gillar kompositionen. Att den är i Svart/vitt gör att hästen kommer fram ännu mer ur bilden och jag tycker den är riktigt snygg i allmänhet! (:

Hot or Not? - Lite smaksaksbild

//Nikita.S

Through the camera, I see the world in a whole new way... www.NS-photo.weebly.com - www.fotosmurf.webblogg.se

Peak303
1

Not; en otroligt konstig vinkel, hade gärna velat att ögat var öppet och stör mig lite smått på att man inte ser manen.

Men annars har du fått bra skärpa och ljus på hästen :)

-'  Malin Hultman

[Senyera]
0

Hot!

Den här då?

karinlindberg
0

Not; tråkiga färger, något pixlig. Förstår dock vad du försöker göra, fin idé!

Hot or not?

ryttarensofia
0

Not; skulle vara snyggare bild om hästen i bakgrunden inte var där. Ser lite knäppt ut att man ser en huvudlös häst. Skulle också vara bra om solen sken hästen lite mer i ansiktet :)

Min bild var förstor :( Så kunde inte ladda upp den!

Kraam från Ryttarensofia!

Emlielki
1

#59 Hot; Gillar motljuset, Men hästen i bakgrunden stör något. Lite mer ljus i ansiktet på hästen skulle nog bli bra :)

#60 Varför lägga upp inlägget då? Du hade kunnat förminska bilden / valt en annan bild. ^^

Hot or Not?

/ Line Kinnari

CorneliaAndersson
0

#61 HOT älskar bilden och hästens ''ekfulla'' min!:)

Hot/Not? :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

ryttarensofia
0

#61 Får man inte vara med i leken även om man inte lägger upp en bild? :o det har jag inte läst någonstans? Och förlåt att alla mina bilder är lika stora och jag inte orkade förminska dom..

Marrieh
2

#63 -Det står åtminstone i början av första tråden och eftersom det är meningen att "leken" ska rulla genom att man ger och får kritik så stanner den ju om det inte finns bild att ge kritik på.

----------------------
• Marielle Foto

ryttarensofia
0

#62 Not. Den skulle vara bättre om öronen var framåt och hästen såg lite mer busig ut :) Men annars en bra bild :)

ryttarensofia
0

Oj, glömde en bild.

Hot/Not

[Senyera]
0

Not - Hästen har ett fint uttryck och är fint fångad! Bakgrunden är för rörig, hade gärna sett mer av halsen på hästen också.

Den här då? Nu får ni alla mina "frågetecken"-bilder här, de jag inte känner mig säker på själv :)

Fotat under en tjurvallartävling i camargue i år. Detta är deras gamla tradition. De är hårda, men rättvisa i sin ridning.

Marrieh
0

- Hot!

Tycker du har fått till en bra actionbild med gött ljus! Visst hade det kanske varit bättre om man sett mer av hästens huvud, men actionbilder behver inte vara perfekta i exakt rätt ögonblick av steget och krökt nacke. Nej jag tycker att denna bild är bra som den är, du har fångat intensiteten! :)

Hot/Not?

----------------------
• Marielle Foto

Diizkmedel
0

#59 Bara nyfiken. Men vad menar du med något pixlig :)

NSphoto
0

#69 Not - Gillar idén men hade gärna sett att inte solen tagit över bilden så mycket. Hade nog hjälpt om du gått längre till vänster så inte solen var så mitt i bilden (:

Hot or Not?

//Nikita.S

Odinn
1

#71 not, gillar inte att man ej ser hela hästens huvud. Annars fin skärpa och man ser glädje i bilden.

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

CorneliaAndersson
0

#72 Hot gillar bilden och hästen ser livlig ut. :)

Hot/Not? :P

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Helena-S
0

#73 Not. Tråkiga färger, mycket som stör bl.a. täcket, snöret, grimman. Men fint uttryck på hästen!

Offbeat
0

Not, motljus kan vara underbart men här tycker jag det tar överhanden, hade gjort sig bättre med oskarp bakgrund då det blir tråkigt med staketstolp. Hade gärna sett svansen svalla fritt i ljuset med iställeet för flätad. Men bra ide och det är bara att exprimentera vidare.

ryttarensofia
0

#75 Not; gillar inte att hästen blundar, och inte heller skuggan jämte hästen.. :) Men fint ljus och det känns "maffigt" när man bilden är tagen långt ner, hästen ser liksom stor ut :)

Marrieh
0

#75 - Som seriös bild av ett ekipage skulle denna få en not!

Men av mig får den hot, pga av otroligt rolig och annorlunda hoppbild med mycket action som får en att undra vad som händer näst. Gillar att bilden är tagen underifrån, det ger bilden ett annorlunda perspektiv och bilden ser inte ut som "alla andra hoppbilder". Det enda jag finner störande i denna bild är skuggan som faller in från vänster hörn.

hot/not? ;)

----------------------
• Marielle Foto

Artylay
0

Hot! Jätterolig vinkel och mycket bra foto :D!

Hot or Not?

Mvh
Rebecca Frödén

NSphoto
0

# 78
Hot! Gillar den lila/rosa tonen som är över hela bilden, älskar kontrasterna och kompositionen är bra! Det enda som stör lite är det blåa föremålet i bakgrunden (:

Hot or Not?

//Nikita.S

novaasv
0

riktigt söt! hade nog velat ha med öronen.. då man som inte ser om den är typ arg elr så. Men cool vinkel och ljus! :)

Hot!

Hot or Not?

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

Artylay
0

Hot - Väldigt sött ögonblick.
Not - Ganska tråkig. Ett kortare skärpedjup skulle kunna hjälpa ögonen att fokusera på själva hästarna :).

Hot or Not? En gammal bild som jag försökte fräscha upp lite. Marken sluttar med mening. Kom fram till att det skapade bättre rörelse. Vad tycker du?

Mvh
Rebecca Frödén

ryttarensofia
0

#81 Hot! Gillar hästens blick och språng! Men ändå känns bilden lite spänd och nervös. Men tycker den var fin! :)

HOT/NOT?

(vet att hästen är smutsig, så det behöver ni inte kommentera :))

elrud
0

HOT - Man får ett härligt intryck och hästen är jättesöt och utstrålar "kramgohet"!
NOT - Liiiiite mer skärpa och kontrast skulle inte sitta fel. Kanske en annan vinkel också? 

OBS! De vita prickarna prickarna i bilden är snö ;)

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback

Marrieh
1

Hot! Gillar känslan i bilden och snön förstärker den bra. Fint komponerat och lagom skärpedjup. Kan tycka att bilden är liite mörk, lite ljusare hade inte gjort något :)

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

kuusou
0

Hot. Gilar beskrningen och att den har så snll blick :)

Hot or not ?

[Senyera]
1

Not.

Bakgrunden och skärpan gör att den blir en Not. Med rätt skärpa och bättre bakgrund - en solklar HOT

HOT or NOT?

elrud
0

**HOT!

HOT** - Du har fångat ögonblicket bra och det är en otroligt söt häst. Mycket bra idé också!
NOT - Övergången mellan det ljusa och mörka hade kunnat vara mjukare. Det blir liksom ett streck över hästens mage och hade sett bättre ut med en uttoning

[Agilityvovven]
0

HOT! Superfin bild med bra skärpa och jättefint ljus i. Glad

Artylay
0

Not

Det känns som man faller lite inpå hästen eftersom fotot är så pass nära på just huvudet som tittar rakt fram (dålig förklaring ^^'). De mörka skuggorna förstärker detta och bilden blir lite jobbig att titta på. Om du har photoshop så bör din första åtgärd vara att ändra lite på kurvorna för att få skuggorna aningen ljusare. Då blir bilden lättare att titta på :).

Annars, jättefin bakgrund (om man bortser från stängslet) och en fin känsla i bilden. :)

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

kuusou
0

HOT, ser nästan lite ut so en fantasy bild :D

Hot or not ?

Marrieh
0

#93 Not

-Jättesöta hästar, men tyvärr är det för mycket störande föremål runt omkring. Lite kortare skärpedjup hade nog varit på sin plats, kanske även en annorlunda vinkel så man fått annat än bara en mage på hästen som ligger utsträckt.

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

Artylay
1

HOT!

Bra komposition och fina färger. Riktigt somrigt! Något som du kanske skulle kunna ändra på är att ljusa upp skuggorna lite. Det gör bilden mjukare :).

Hot or Not?
Den här bilden var jättesvår då skuggorna var mörka och starka och bakgrunden var full av färger, ljus och skuggor. Försökte fixa det så gott jag kunde.

Mvh
Rebecca Frödén

elrud
0

HOT HOT HOT!
Otroligt fin bild med bra ljus och skärpa. Någon som också gav känsla var de flygande partiklarna runt om! (Eller har jag smutsig skärm?)

HOT or NOT?

Artylay
0

Bara lugn, din skärm är skinande ren. Partiklarna ska vara där :)!

Mvh
Rebecca Frödén

Offbeat
0

Som reklam för krafft, hot. I övrigt not, tycker att hästen ger ett för tamt intryck i kontrast till ryttaren som har skarpa fräger och kontraster. Känns som att jag hade velat se mer utav något, kanske mer öga på hästen eller hästens förmodligen leriga ben efter loppet.

kuusou
0

Både hot och not. Bra skärpa och bra språng men en tråkig bild,vet inte om det är vinklen eller något som jag stör mig på.

Hot or not ?

ryttarensofia
0

#99, Not. Bilden känns tillgjord och planerad. Skulle vara finare om hästen var lös och lite mer avslappnad!

Vet att bilden inte är så bra, men hade ingen annan på denna datorn och man måste ju ladda upp en bild.. Så, hot/not?

Marrieh
0

Not. Hästen är söt och har ett fint uttryck men tyvärr är det lite för skarpa skuggor i bakgrunden som stör. Hade du lett hästen in i skuggan hade du fått ett jämnare ljus över bilden. Jag tror dessutom att du hade vunnit på att ha en lite större bländare för att få bättre fokus på hästen! :)

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

elrud
0

HOTNOT - En otroligt härlig sommarbild! Hästarna är fina och ger ett tryggt intryck. Fina färgen och bra skärpa. Hade däremot gärna sett att träden på höger och vänster sida (De lite längre bak, inte stammarna) hade varit ur fokus så att det skulle bli lättare att kolla och fokusera på tjejen med hästarna!

HOT or NOT?

Daim och Nougat
0

Hot

Älskar färgerna, jag börjar verkligen längta efter sommaren=)

En lite rolig bild på shetlandsponny stoet Scilla=D

Daim och Nougat
0

Jag menar 101, jag såg inte 102 av någon anledning.

Hot

Bra skärpa

Not

Jag tycker att tränset stör lite

Diizkmedel
12

SKRIV INGA KOMMENTARER TILL DENNA FÖLJANDE FRÅGA

Då denna Hot or Not lek verkar vara mycket populär, hur skulle ni tycka om en Hot or Not där man INTE får ha redigerat bilderna, Varken ljus, kontrast, färger, vinklat den etc etc… Så man får se den verkliga bilden :)

Tryck på bra inlägg om du skulle vilja det :)

Om det blir fler än 10 "bra inlägg" så fixar jag en sådan tråd :)

elrud
0

NOT
Jättesöt ponny och ögonblicket är bra fångat. Däremot är det alltför mycket som stör. Dunkarna/Hinkarna bredvid, Staketet osv. Hade du sjunkit ner till hästens nivå hade bilden fått lite mer liv. En inzoomning på bara ansiktet hade nog suttit fint också :) 

HOT or NOT?

Artylay
2

Hotnot. 
Den känns lite tråkig. Kanske lite varmare färger skulle kunna få bilden "skönare". Lite för mycket som händer annars också. Bakgrunden är lite rörig och människorna tar lite för mycket uppmärksamhet. Klipp inte heller ansiktet på ryttaren ;). Annars en bra bild! Bra skärpa och bra placering. Jag ser att du gillar att ha mörkare kanter. Det är jag också mycket förtjust i, men det vore kul att se någon bild utan det :).

Hot or not?

Mvh
Rebecca Frödén

Marrieh
0

Hot! - Hästens språng är bra fångat, ljuset på hästen är riktigt bra och bakgrunden är snyggt redigerad!

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

Sandrisch
0

Hot - gillar färgerna och hur hästen sträcker ut benet!

Hot or not?

elrud
0

Haha jaa älskar resultatet det oftast ger. Men det är bra att du påpekar det, har nästan blivit lite blind för det själv. Ska helt klart skära ner på det ;)

HOTNOT - Gillar innovativa vinklar och du har en bra idé där! Söt häst,bra skärpa och fina färger. Hade dock gärna sett det andra ögat också, det hade gett mer kontakt med hästen!

HOT or NOT?

Ultra
0

110. Hotnot: Hot tycker den är väldigt fin och ett ganska bra utryck hos hästen. Men det enda jag skulle vilja säga angånde nót är att jag tycker den är något suddig.

Denna här då:

HOT OR NOT

Marrieh
0

#111 Not

Mysig bild och uppmärksam häst, dock får den not för kapade öron samt att bilden är väl mörk. Hade även gärna sett lite mer rymd runt hästen. :)

Hot/not?

----------------------
• Marielle Foto

Artylay
0

Hot! Mysig och fin känsla. Kanske skulle kunna vara lite mer kontrast i, men jag gillar den :).

HOT or NOT

Mvh
Rebecca Frödén

elrud
0

HOT - Älskar nya innovativa vinklar och placeringar. Något jag också nämnt på tidigare (tror jag) bild/er är att jag starkt gillar partiklarna som ger bilden mer liv och lyster, är det något som kommer naturligt eller är det ditredigerat? :) Det är också bra skärpa och gillar den ljusa tonen med färginslag (Tänkte först definera men kom på att jag tillslut nämnde i princip alla färger som finns haha). Till råga på detta en väldigt fin häst också.

HOT or NOT?

Diizkmedel
0

Hotnot - Bra skärpa, fin vinkel, sör häst. Dock tycker jag bakgrunden är en aning ljus och själva bilden tiltalar mig inte riktigt, men alla tycker olika :)

Jag vet, kvalitéten suger på bilden, men det blev error om jag inte drog ner på själva kvalitén när jag skulle ladda upp den :)

Lueur
1

Nu börjar tråden bli väldigt lång. Därför har jag nu skapat en ny tråd: hot or not 4.

Där har även #115 fått sin bild "bedömd"

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer