Mystik och drömliknande

#0 Tycker faktiskt inte den blev så mystiskt, mest bara mörk, så man får ont i ögonen av att försöka se vad motivet är. Och så blev den lite kornig och utfrätt på vissa ställen. Men jag vet inte, smaken är som baken. ;)

#3 Håller konstigt nog med dig :P Men kan du försöka få dom bilderna och se mer mysitska ut då?
#4 Vet faktiskt inte riktigt hur man ska göra. Kanske ha lite oskärpa, sänkt mättnad, och någon slags effekt? Men sitter i skolan nu, har inte tillgång till photoshop. ;)

Jaha, ok. Senare kanske?

#7 Snygg blev den iaf :) Försöka dig på en av mina bilder?
bild #0. va inte bra. hästen blev lila! och bilden blev jätemörk.. Orginalet va bättre

#10 Tack! Den blev riktigt fin faktiskt :)
#11 Jag kom på det själv också, det blev trots allt inte så snyggt. Mest överredigerat, eller hur.
#12. japp, hade nog gjort såhär. anske nte blev så drömliknande eller mystisk men men ( fel format )

#13 Blev för skarp tycker jag. :S För mycket stark färg.
Slänger väl in den här bilden på min medryttarhäst igen då! Från i vintras.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Anna din bild är supervacker. Proffsfotografbild :) Kan du inte pröva på att göra någon/båda av mina bilder lite häftigare?
#17 Niiickel :D:D<3
#18 Jaaa, rider du på järfälla? :)
http://www.regret-nothing.com
#15 HELT UNDERBAR! Bara hornet saknas :P {v}
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#20 Tack sötis ;) <3 Jamen det kan jag klistra på nästa gång jag är där, haha!

#22 Superfin :)
#22 Wow… Extremt vackert gjord! Har du frilagt honom i photoshop eller i annat program?
#24. Tack :) Jo det är photoshop som har hjälp mig att fixa den :)

#22 gaah, man blir ju precis tokig i den bilden :D superfin.
#28. Tack så mycket! Blev supernöjd med den, ska förstoras upp till en affish och hängas på väggen bredvid ett av hans bett eller skor tror jag ;)

#29 förstår det, den var verkligen grymt fin =) det går ju med A4, om ni har skrivare och fotto papper, blir domväldigt fina :)
#30. Jo men det går så mycket svart färg, så pappa lovade att förstora upp den åt mig :)

Men kan någon kanske hjälpa mig med att göra mina bilder som jag har laggt upp i början att få dom mer mystiska?

#31 det finns ju på olika fotostudios också :P men det kan ju vara ganska dyrt me =/

#26 hihi är det inte min lille Piccazo som du gjort så mystisk ? fint gjort, och det gjorde absolut inget att du andvände mitt foto
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

kan någon hjälpa mig?
#2 Här kommer min redigering. Jag mörkade ner hörn+bakgrund, lade på unsharp mask (20) och gjorde bilden svartvit. Klonade bort en del av grimman när jag ändå höll på.
Tog ca 2 min i Photoshop CS2. ;)

Tack så mycket :)
Mammas kommentar: Som en sagohäst ^^
#19 Nej jag rider inte på Järfälla, men min bästis och min andra kompis rider där, på måndagar. Men brukar ofta följa med dit ^^ Nickel har alltid varit lite av en favorit, Hansy, Marabou och Pinocchio också :)<3
#41 Okey :)
http://www.regret-nothing.com

Den blev liksom lite suddig på just det stället och mulen ser förstorad ut. Men jag skulle absolut inte kunna göra det bättre msjälv så det är bäst att jag är tyst ;) Annars snyggt.
#43 Supersnygg bortkloning med tanke på det stora nosluddet!

Nu blev det battre

#34 den va välldigt fin :) första tanken jag fick var nån "sagan om ringen" bild i skallen.. :o haha, nej, men jättefin!