Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 3124 ggr
Emelie89
1

Kritik - Ponny monté

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Den här bilden på på godkända russhingsten Skärmnäs Pigall och togs på monté SM förra året.

Kameran ville inte riktigt men den här bilden fångade mitt intresse lite grann. Meningen var att få en fin huvudbild på ett russ in action. Därav att ryttarn inte är med så mycket.

Kom gärna med kritik.

Neiah
0

Jag gillar verkligen fotot, man får den där känslan av att det går fort! Dock så stör jag mej mycket på loggan, förstår varför du har den ändå ^^

Emelie89
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack! :) Jag satt dit den för att undvika stölder, sätter man en logga mitt på kan inte bildtjuvar få bort den så lätt. :)

Hestekunst
0

Kjempebra bilde! Her har du fanget farten og fått fokus på rett plass! :)

Cronsell
0

Snyggt!
Fina färger och mycker action.
Kanske skulle fått med hela ekipaget?

En nackdel är att vattenstämpeln tar upp väldigt mycket plats.

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

CamillaS
0

Jag gillar bilden och att du har använt dig av panoreringstekniken. Det ger ett intryck av att det går väldigt fort. Fina färger också.
Jag stör mig inte så mycket på att ryttaren inte kom med, tycker den funkar endå.

Fint jobbat!

Swinx
0

Jag tycker fotot var jättefint och håller med #1 att det blir en häftig känsla man får av att det går undan :P

Jag stör mig inte på loggan :P Alla andra som inte sätter till en logga på sin bild  kommer troligen få se sina bilder på andra hemsidor …. <3 Så himla många tjuvar det fins på internet -.-

selfrejection
0

Håller också med om att det är en bra bild, fina färger och du har verkligen fångat farten.

Adrina
0

Fint panorerat och fina färger. Kan störa mig på den vitastolpen framför ekipaget. Synd att man inte ser ögonen på hästen.

Emelie89
0

Man tackar. :)

Var ett tag sen jag var in här nu.

NiklasHjelm
0

Tycker den var rätt söt :) Kul croppning.

-----------------------------------------------------

http://www.niklashjelm.se

Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.

http://www.facebook.com/fotografniklashjelm