Vilken tycker ni är bäst? Varför? Vilken är sämst? Varför? Vad ska jag förbättrA och tänka på tills nästa gång?

PUTT.
Tycker det är för mycket luft runt. Antiongen om du fotar närmare i forsättningen eller beskär dem.
4# så känns det som om de är ryttaren som är i centrum, men hon är bara halvt med i bild. Sen är bilden sne vilket bidrar till att bilden ser rörig ut.
0# För mycke lyft runt om ekipaget gör att den oxå ser rörig ut. det känns som ett porträttpå ryttare och häst eftersom den är tagen så pass högt upp och med nästan hela hästen, men eftersom ryttarens huvud oxå här är bortklippt blir det konsitigt…
Lite konstruktiv kritik! Lycka tilli framtiden!

Var tävlade du? Jag är kanske helt lost, men det ser ut som Ringsjön..(?)

#8# Tack så jättemkt! Precis den kritiken jag behöver, :) Ska tänka på allt tills nästa gång… Har aldrig fottat innan typ, så behöver tips och råd!
#9# Yes ;)

Grattis till placeringen :D
försök ha lite kortare slutarid, och lägg mer skärpa på ekipaget när det är så rörig bakgrund som på tävlingar. annars håller jag med om att du ska beskära mer. men du fångar hästarna i "rätt" ögonblick och bilderna är absulot inte dåliga! lycka till :)

#11# Tack! Ska fotta imorron igern :)
Nu låter jag säkert jättepetig, men det heter fota ^^
#13 Det tror jag har med dialekt att göra. ;)
#14 Hm.. Det ligger kanske något i vad du säger