Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 14-marknadsföring
Läst 2553 ggr
jennyliljedahl
0

Kritik - Visitkort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här med visitkort är svårt, haha.

Här är två versioner av, vad tycker ni? Bra/ dåligt? :)

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

jennyliljedahl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anna
1

Jag föredrar #0 men skulle nog inte centrera Fotograf-texten, utan högeralignera den på samma sätt som Kontakt-texten för att få ett mer enhetligt intryck.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

mille-star
0

Konkret så känns visitkorten väldigt mörka och jag tror texten kan bli svårläst när de är tryckta.

Sen känns det även överflödigt att rabbla upp olika kategorier inom fotografi som du utför, jag tycker att det räcker med endast fotograf.

För ännu seriösare intryck så skaffa en annan mejladress än hotmail och en annan domän.

Annars gillar jag den översta bäst då det blev snyggt med det oranga som bryter av, men som sagt lite för mörkt!

jennyliljedahl
0

#2 Tack Anna, ska fundera över det :)

#3  Hmm, det har du kanske rätt i, ska se om jag kan ljusa upp bilden något..

Jag är "orolig" för att jag enbart kommer tolkas som hästfotograf utifrån enbart visitkortet, därför har jag tagit med några kategorier för att man ska förstå att jag fotar annat också. Men det blir kanske för mycket ändå? :/

Tack för hjälpen!

[alezan]
6

Jag gillar översta fotot och om du ljusar upp det på högerkanten till en konstant gråton tror jag det blir väldigt snyggt ihop med typsnittet på det nedersta.

#3 Vad gäller e-postadress och domän, för vem blir det mer seriöst om man har en egen domän och e-postadress kontra hotmail?

T.ex finns det mängder av proffsfotografer som köper tjänster av t.ex Photoshelter utan att lägga till en egen domän utan istället heter fotoniss.photoshelter.com Gör det dem mindre seriösa?