Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1451 ggr
monstermash
0

Kritik: fotat i ridhus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fotograferade i ridhuset igår, och skulle gärna vilja ha kritik på dem!

monstermash
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad

Reim
1

För att vara ridhusbilder var de ljusa och inte så oskarpa och brusiga som de lätt kan bli. Dock skulle jag vilja se mer intressanta vinklar och centrering av hästarna. Om du inte har ett objektiv som kan täcka upp hela ekipaget, så råder jag dig att testa att beskära dem i photoshop eller liknande program. Om du vill ha en känsla av att "mycket händer" så skulle du ha fått med mer omkring och eventuellt soomat ut lite.

monstermash
0

#2 - Jag har många bilder på ekipaget som jag är mycket mer nöjd med som är mera inzoomade, men dem är jag inte intresserad av att få kritik på. Tog bilderna jag ville veta hur jag kunnat utveckla för att få ännu fler bra bilder nästa gång. Flört

#2 - Jag har många bilder på ekipagen, även många som är inzoomade bättre på ekipaget. Däremot är jag inte intresserad utav att få kritik på dem bilderna, då jag är helt nöjd med dem, och visst, jag kanske kan förbättra något på dem också, men jag är skitnöjd med dem. Dessa var jag lite mer osäker på, det är därför dem är i denna tråden och inte de andra. Men tack så mycket för kritiken!