Kritik- Hästporträtt
Jag kommer faktiskt inte på någon kritik, fin bild!
Jättefin häst med lika fint namn! I övrigt också en väldigt bra bild, hade dock gärna sett lite mer skärpa :)
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Jag tycker bilden har väldigt lite att klaga på, möjligen att man hade kunnat trä på en mer attraktiv grimma som inte står ut på sidan, för det tycker jag stör litegrann. Men annars är det helt ok, lite mer skärpa och en aning mer kontrast kanske. Hade varit intressant att se den i svartvitt med mycket kontrast!
Yezz Corner-Hästnörd i mammaförpackning
På min blogg hittar du Ridövningar, erfarenheter från över 10 års jobb med hästar, från skötare till beridare och ridinstruktör. Dessutom är jag häst- och djurfotograf och självklart finns mina barn och lite annat med på bloggen. Hälsa på vetja! Yezzcorner.com är adressen!
Saknar lite skärpa på ögonen och luft till vänster. Dessutom har bilden ett grönt stick över sig. I övrigt en trevlig bild, pigg och nyfiken blick!
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Skärpan ligger på mulen istället för ögonen vilket tar ner det hela lite. Tänk på att ändra fokuspunkt. Annars söt bild!
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
Förutom det som redan sagts tycker jag inte om vinkeln. Hästen ser ut att ha en kraftig underhals vilket gör att huvudet ser för litet ut - vinkeln är inte speciellt smickrande. Prova gå några steg åt sidan nästa gång!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling