Strömsholm
Verkar som att det inte blev någon weekend där. Men jag kommer nog iaf åka dit på Lördag och fota och heja fram "vårat" lag till en förhoppningsvis vinst i ponnyallsvenskan ;) någon annan som ska dit ? :)

Jag ska försöka åka dit, men det går nog inte.. är ju mer eller mindre ledig tors och fre, ska bara vara i skolan en halvtimme på morgonen… x)
Ska dit på lördagen ;)
http://www.regret-nothing.com

jag ska inte dit, men jag var där i tisdags på en "prova på dag" för alla de som kommit i preliminärt till ridsportsgymnasiet. Så till nästa år kanske jag går i skolan där :D

Ska dit på lördagen ;)
Jag ska dit på lördag om vädret är bra .. :)
Jag ska dit :)
Jag ska åka dit både lörda och söndag! :D
Sara? VIlket är laget som ska vinna i din mening då? :P

"lär dig rida, lär dig gå, lär dig älska GPK"
GävlePonnyklubb "såklart" 

Jag tycker att Heby ska vinna (de skulle väll vara med)? jag bor två mil därifrån, så självklart håller jag på de ;)

Heby brukar alltid ha en grym hejarklack vad jag vet! :)

mm, den familjen som har hästarna som jag hjälper till med ska dit och kolla. flickan rider hu i heby för hebys tränare tror jag, så :)

Jag bor i och för sig inte alltför långt ifrån Heby heller så ;)

vart bor du då?

typ gävle :)

okej. jag var i gävle i förrgår och kollade på våran blivande valp ;D
Då bär de av till Strömsholm i morn! Jag fick sluta megatidgigt på jobbet (Jobbar 6.30-9.30
) så jag bestämde mej för att åka dit i morn också (Även lörda och sönda)! Ska bli så skoj! Imorn åker jag faktiskt dit alldelles ensam, men man får ju mest ro då att fånga alla bra bilder.. ;) Åker man med nån annan är de svårt att känna sej bekväm med att fota hela tiden.. Man måste ju umgås också! ;)
Hoppas det blir lite sol där. Har hört att det ska regna mycket i helgen och eftersom det är hästinfluensa på Strömsholm ska de ha över 400 mobila boxar på gräs. Så hoppas inte dom flyter iväg så småningom :P
Det skulle tydligen vara strålande sol på lördag(enligt SMHI), jätte skönt! :)
http://www.regret-nothing.com
#18 Härligt! :)
JO lörda sönda ska de vara strålande sol! Idag ser de värre ut! Just nu regnar de.. men jag får avvakta och se! :)

Är ine så inne i Ridsoprten, håller på med trav, men är det någon från Insjön eller Leksand som ska vara med?

#22 Älskar den bilden! :) kanonfin!! :) Dem andra va också jätte fina! :) Uppskattar bilderna på Peter då han är min absoluta favorit inom ridsporten! :)
#25 tyvärr är Camiell-Flamingo Z inte längre hingst. Tror han drabbades av pungbråck och fick akutopereras och är numera valack.
#27 Ah ja men såklart.. de vet jag ju när du säger de.. :/
Var också där på lördan :) Lägger in bilder jag med ;)
Terrängen…

Jag var där på lördagen ;D
Aja , skickar igen :)