Fotoutmaning #4
Fotoutmaning #4 - Otur
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkommna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara dom har hästanknytning.
Tidigare teman:
- Fotoutmaning #1 - Lycka
- Fotoutmaning #2 - Ovanlig
- Fotoutmaning #3 - Kärlek
Regler
Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Jag valde temat otur, tolka det som ni vill :) Bara det är en bild med hästanknytning. Tävlingen stänger 2 juni, och vinnarna presenteras 4 juni :) Lycka till!
Roligt tema!
Den här bilden representerar verkligen otur för mig. Jessica heter tjejen, hon red en MSV A på sin C ponny Lotos och hade en väldigt snabb, felfri och dessutom snygg runda när hon på sista hindret får en rejäl vägring och flyger av ponny - och drar med sig tränset i fallet!
Man riktigt såg hur besviken hon var när hon gick ut därifrån, men hon var riktigt duktig ändå tycker jag.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Jättesnygg bild ;) Det kan man kalla otur..
#2 Tog en bildserie på avramlingen, blev 3 bilder, men eftersom man bara får lägga upp ett foto här lägger jag upp hela serien i den andra tråden om avramlingar.

Ja, verkligen otur ! Är det bara jag som misat hur det gick i förra utmaningen? Vill ju se vinnarbilden ;D!! hittar inte på tråden med resultat!

men, åh, såg den nu: förlåt mig. vimsig ;)

Snygg bild anna! ser ut som hon står på händer på bommen om man kollar snabbt xD
man blir ju helt skakis av oxern i bakgrunden (a)

det är på Nybro RK va ? (:
#7 Ja!

puttar lite diskret
Vill se fler tävlingsbidrag!
Jag har tyvärr ingen bild på "otur" på denna datorn, så därför kan jag inte bidra till denna tävlingen 

#10 haha vilken söt bild xD

Puttar igen 
Måste väl finnas mer än två "otursbilder"…

kom igen nu allihop xD
Får man skicka in en bild den 2 juni, eller är tävlingen stängd då?
http://www.regret-nothing.com

#15 den stängs natten till 3 juni xD
#18 Okey :P
http://www.regret-nothing.com

#20 Aj, det där ser ut att göra ont vid landningen! ;)
Från förra årets KM på min ridskola, det är min kompis Ebba som ramlar av Sorbits efter att ha tappat sin stigbygel.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#23 annorlunda bild, ganska gullig ;)
Den här tjejen har otur, man ser att hon tappar stigbyglen och ni vill inte veta vad som händer på landningen .. .
Hon ramlar självklart av men hästen trampar henne på ryggen men hon hade en bra skyddande väst så hon klarade sej utan alvarliga skador men hästen trampade på tyglen och slog en kyllebytta och då blev hästen självklart jätte rädd och började skena men precis när hästen bockade så sprang den in i ett hinder och jag vet inte vad som hände då men jag tror den bröt benet eller nått så hon hade välldig otur! (sorry för att det är en suddig bild men jag har en dålig kamera ska få en ny. Men jag tykte den här bilden passade i temat otur)
#26 AAAAAJ!!!!!! ( förklaringen ^^ )