Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 620 ggr
Anna
0

Tävlingstermin 2012

Vad har ni inplanerat i tävlingskalendern för i år, hittills?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Jag är nyopererad (stelopererade ryggraden i slutet på mars) och borde egentligen inte jobba alls detta år… Men när jobberbjudanden kommer in och jag saknar att jobba är det svårt att säga nej!

Så som det ser ut nu blir det Ridsport Ponny Cup den 16-17 juni i Vaggeryd (för Tidningen Ridsport) samt att jag nog åker iväg till Strömsholmstävlingen den 8 juni.

Fast jag inte borde… Oskyldig

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lueur
0

Va roligt Anna att de blir lite jobb ändå, fast du borde ta de lugnt ;) Men förstår känslan!

Jag har inte bokat in speciellt mycket tävlingar iår, några dressyrtävlingar på hemma banan och möjligtvis att jag åker på islandshäst SM och kanske NM. :)

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus

[alezan]
0

Jag hade Badminton och Chatsworth på agendan av det blev det ju inte mycket men förra veckan var jag t-ex i Wiesbaden, i helgen lokal tävling i Holland och på måndag åker jag till Bramham, England :)

FotoAlle
0

Nu ska vi se - Strömsholm, Runstenshoppet, Ponny-SM i banhoppning, Enköping, Gotland, Lag-SM Fälttävlan mm….

Ackreditering till Strömsholm och Runstenstävlingarna (Runstenshoppt, Ponny-SM och Lag-SM) klart.

Jag förstår att du vill jobba Anna, och som sagt - när erbjudanden trillar in så…

ponnyfotot
0

Ska du fota ponny lag sm på stömsholm i helgen? :O

lyckos dej isfl det är en jag känner som ska va med så jag hade villat åkt dit och kolla men det är sålångt :( hoppas du får några bra bilder så kanske man kan få se sen?
har du blogg?

Har inget inplanerat åker till dom tävlingarna mina komisar ska till (åker med dom oftast)
hittlils i år har jag hunnit med:

Två pay & jumper hemma på ridskolan, en inne och en ute.
Hemma tävling i dressyr för häst och ponny, som tyvärr hälls inomhus. 

En ponnyhopptävling i Hudik och nu senast en ponnyhoppning i Delsbo (igår).

Hanna
1

Jag har planerat in ca 10-15 häst och hundtävlingar Oskyldig Sen får vi se vilka man hinner med Glad

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

elrud
0

Har inte planerat in så jättemycket men som det ser ut nu blir det Stockholm Equestrian Games (Dock inte alla dagar), Runstenshoppet, Lag-SM i Fälttävlan och sen kanske något på Täby galopp och Solvalla om det tillåter :)

Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback