Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 07-tips-och-teknik
Läst 848 ggr
Neiah
0

Fördjupning i Hästfoto

Jag brukar alltid vänta till sista minuten c;
På bilden kunde man göra en valfri fördjupning om man ville & då valde jag o en kompis att fördjupa oss i hästfoto - känslor för att vara exakt.

Vi har gjort en plansch med känslorna frihet, elegans, styrka, vänskap, triumf & kärlek. Det vi även ska göra är att berätta lite kort om området & där kommer problemet, har inte alls bestämt vad jag ska prata om än!

Ska jag berätta lite om fotograferin's historia, min historia med kameran, vad man ska tänka på när man fotar eller hur man uttrycker känslor på bästa sätt? Finns mycket man kan prata om & ändå är det blankt i mitt huvvud - hjälp/tips uppsakttas nå enormt : D

Eklang
0

Ta upp lite om fotografins historia, det uppskattas alltid. Men sen kan du gå in på djupare saker som tex. att ta fram en känsla i en bild och hitta det lilla extra :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Neiah
0

Tacktack, får ta & plugga lite då ^^

[alezan]
0

Låter för mig som du borde illustrera din plansch med bilder som sammanfattar orden du använder.

Neiah
0

#3 Jag hade fotat alla känslor som jag limmade fast på planschen & så teckande jag 3 hästar med ''temaorden'', vart riktigt bra & redovisningen gick fintfint! Vart lite tjat om tid när det var min tur så tog en liten sammanfattning bara ^^

ponnyfotot
0

kan du inte lägga ut en bild på dit collage? :) vore kul att se :)

Neiah
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Tog tyvärr inga bilder på när det var klart, men detta var en del av planschen. Tre hästar som jag ''ritade'' med mina 6st temaord, sedan limmade jag fast 3 bilder över & 3 bilder under dom ^^

Eklang
0

#6 shit vad coolt! :o :D

Emma, medarbetare på Hästfoto.

ponnyfotot
0
Lueur
0

#6 Jätte snyggt! bra jobbat!

Caroline Dahlén
Medarbetare
på Hästfoto iFokus