Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1440 ggr
Maliin_
0

Islandshästtävling..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och fotade på en Islandshästtävling i Kil. Vädret var ganska kasst, det regnade mest hela tiden. Men jag fick ett par någorlunda bra bilder iallafall , och här kommer 4 stycken utav dom :)

Kommentera väldigt gärna bilderna ^^,

Maliin_
0

Här kommer en fux med sin ryttare..

Maliin_
0

Skimmel islandshäst i profil ;)

Maliin_
0

Och till sist skimmeln med sin ryttare..!

[exsh]
0

#1 här skulle jag försöka klona bort staketet, kan göra ett försök på onsdag om jag får !?.. ;) annars mkt charmiga och fina bilder :) ( saknar dock mer man på skimmeln ^^ X''D )

Agneta_w
0

Av en händelse så hamna jag i Kil och tävlingen minns en tjej som stod med en proffsig kamera och fota framför mig,kanske var det du.Bilenerna är vackra du tagit och livfulla.Har själv haft en islandshäst. kram agneta

Maliin_
0

#4 Visst ,gör det :) Tack så mycket ^^

#5 Okej , hehe, jo det kan ju ha varit jag :) Var du där på söndagen?

Maliin_
0

Någon mer som har lust att lägga en kommentar om bilderna ? (:

Granatapple
0

Jag tycker verkligen om en första bilden. fotograf mässigt kan jag kanske inte säga så mkt, vet inte så mkt,men tycker den var skarp hade fina färger. Men motivet är u himla bra, både ryttare och häst ser glada ut. Fotot är också knäppt i en nästan perfekt fas i tölten, och man kan inte direkt klaga på lyftet ;) Ska man vara petig så skulle man gärna sett att höger bak lyft lite mer, annars super- obs, enligt mig ;)

Nitro
0

Vet du vem ryttaren är på bild #0?