Fotoutmaning #2 - Ovanlig
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkommna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara dom har hästanknytning.
**Tidigare teman:
**Fotoutmaning #1 - Lycka
Regler
Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Jag valde temat OVANLIG och ni får tolka det precis som ni vill bara bilden har hästanknytning. Senaste dagen att posta er bild om en vecka, dvs den 14 maj och resultatet kommer upp senast 16 maj.
http://www.regret-nothing.com
Mitt bidrag! Egentligen en misstagsbild, fotad med för mycket zoom på ett ekipage över ett hinder, men resultatet blev lite häftigt ändå.
MVH Anna Attlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Här kommer mit bidrag. Något man inte ser varje dag! Ett shettisföl som diar på ett russ! Brevid står russets son och undrar vad kompisen gör med mamma! *ler*
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Denna bilden knäppte jag av misstag. Jag tycker om att skärpan ligger på mulen och att den är konsigt beskuren. Jag vet inte varför, men jag gillar bilden skarpt. Jag tpg den för att hästan var så intresserad av kameran, så jag bara tryckte av, utan att kolla i sökaren :P

#9 ungefär en sån häst finns det vid ett stall vid mig fast den har ett blått och ett brunt öga.:P
Ägaren av det här ögat är angloaraben Falladas Marah- Mattja, alias Märta. Hon är en väldigt fin häst, båda att sitta och titta på. Fux med fyra höga strumpor och bred bläs, ena ögat har normal färg medan det andra ser ut så här. Att rida är hon känslig, men urmysig! Är lektionshäst och har kommit tvåa i regional dressyr, "bara" LB men ändå :)
#11 Haha, jaså ;) Denne, vid namn Lingon har två blå ^^

Detta är ett fototekniskt uruselt foto (mobilkamera), men objekten kan väl på sätt och vis kallas ovanliga…

15# vilken härlig bild! Va söta!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#25 Urgulligt ^^

#31 ser ut som en pudel :P
//Mickan
#32 aa, visst gör den mina kusin barn brukar kalla den för pudel hästen ^^
#34 bilden är tagen på Bassholmen, den 12/05-07 ( igår alltså ) på det årliga hingstsläppet jag hade möjlighet att titta på :)

Denna utmaning är väl slut?
#39 Yes.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Kilskogens Glamour har tröttnat på leran i hagen och leker "stenbock"…