Sto med sommarkänslor
Idag var jag med en kompis vid ett stall och fotograferade lite hästar. Stoet Eve's Summer Flower var någonting alldeles extra, hon gick ensam i sin hage och när vi ställde oss vid staketet for hon runt i full galopp med svansen högt buren.
Det var mycket bra väder så resultaten blev jag rätt nöjd med, här kommer tre exempel.
Bild 1.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Och bild 3.
Alla bilder är fotade med sportläget på min Nikon D50, och Tamron 70-300/4-5,6 är objektivet som satt på.
Tar emot all kritik - bra som dålig!
Mvh Anna

Bild 3 kom inte upp? :)
#3 Fixat =)

# 4 ojjsan, min data var lite seg så jag såg inte, den ahde visst kommit upp :P

#0 Mkt fin bild, men ögonen riktas till de 2 suddiga sakerna under hästen. Annars en riktig härlig bild :)
#1 [Bild 2] Tycker bakgrunden är alldeles för rörig, den tar mer plats än hästen tycker jag tyvärr. Fast i sånna här lägen kan det ju vara svårt att hinna få en riktigt snygg bakgrund ^^ Fast jag har en positiv grej om bakgrunden också, den ser härligt sommrig ut :)
Bra Jobbat ! / Felicia
Härliga färger i bilderna men tycker bild 2 ser konstig ut, hästen ser inklippt ut. Tycker bild 3 är finast.
Min favorit är nog nr.2, visst bakrunden kan kännas lite rörig men annars känns hela bilden som sommar! :) Bild nr.1 är den jag gillar minst, det ser ut som att hon håller på och fälla krokben på sig själv med bakbenen. Sen så är det liiiite utfrätt på det vita på rumpan :) Ser det ut som iaf (a). Diggar dom små damm-puffarna efter henne :) Får bilden att kännas levande.
Ändrar mig, nr.3 är min favorit ^^.
Älskar #2 (Bild 3). Underbara färgen och det ger en fin effekt att hästen kollar in i kameran. Hon ser också livfull och allert ut, och bilden får lite känsla av fart när man ser jord/damm moln efter henne! Mkt fin!

Bild 2 är jättebra! Färgerna smälter ihop liiite grann, men det har egentligen inte så stor betydelse.
Mycket snygga bilder, som alltid. ;) Härliga, klara färger på alla, kloka beskärningar, och fint fångade. Tycker #2 (Bild 3) är bäst, hästen är i en snygg del av galoppen, och dammolnen bakom gör liksom hela bilden! Det enda är väl att jag personligen skulle beskurit bort lite mer av högerkanten, men det är ju en smaksak. Grattis till tre otroligt fina bilder! :D
Min klara favorit är bild nr.3 i #2. Dammolnet bakom hästen gillas speciellt! Trevligt uttryck från hästen och bra färger.
Tack alla =) Roligt att höra att ni har så pass olika smak, endel gillar inte alls just den bilden, som en annan kanske älskar.
Mvh Anna
www.annaattlid.se
#1 ( bild 2 ) ful galopp, men ändå härlig bild, eftersom den har såpass mkt fart :) fina bilder allihop :)