Fälttävlan

Gillade #2 bäst ;) fast blommorna nere i högra hörnet stör lite ;)
//Mickan

Har du ej några hoppbilder?
jo då det har jag.. jag öppnar en ny tråd till dom..

Snygg bild :)
Tur att folket som bodde i hudet inte var hemme :P
haha ah jo! :D
Bild av hinder vid v-Cup i fältridning i Malmö 2005
Kamra är canon ixus v 2.1mp , så tyvärr det var inte bätre att få kortet. men illustrationen av hinderet kan vel var av interesse.

#9 Tycker du tog i fel del av språnget, och du kan u beskära lite, man annars bra färger :)

#9 Tycker du tog i fel del av språnget, och du kan u beskära lite, man annars bra färger :)

3an var jättesnygg :)
Tack # 9 för din kommentar men jag delar inte helt din syn, alla delar av et språng kann nog vara intressant tycker nu ja. Det kan bli många intressanta kort även från en touchdown- landing
men min poeng när jag la kortet in här så var det mest för att visa mera delar av ramarna för fältryttaren. Jag hade den kamran jag hade och jag hann inte fota i rätta ögonblink. Då fick jag bortse från at ögonblicket inte var optimal. Från min position såg jag inte ekvipasjen för den visade sej i hinderet.
Jag tänkte att kanske många inte varit på en fältridning och har sett det mångfald av hinder som fins.
Vad tycker andra??
jag tycker att det är helt otroligt att våra djur faktiskt litar såpass mycket att de hoppar i princip vad som helst ( ok, inte alla.. men ett par iaf :] )