Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 833 ggr
Hannapanna
0

Fälttävlan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fotograferade även fälttävlan och tänkte visa en bild.. Men jag har svårt att bestämma mig för vilken så ni får se flera. Och kritik vore skoj! :)

Hannapanna
0

Nummer 2

Hannapanna
0

Och sista.. :)

Mixie
0

Gillade #2 bäst ;) fast blommorna nere i högra hörnet stör lite ;)

//Mickan

Berglund
0

Har du ej några hoppbilder?

Hannapanna
0

jo då det har jag.. jag öppnar en ny tråd till dom..

Hannapanna
0

AH nu slog det mej.. du menar hopp över fältävlanshinder du ju? :D *fniss*

Berglund
0

Snygg bild :)

Tur att folket som bodde i hudet inte var hemme :P

Hannapanna
0

haha ah jo! :D

Haffi
0

Bild av hinder vid v-Cup i fältridning i Malmö 2005

Kamra är canon ixus v 2.1mp , så tyvärr det var inte bätre att få kortet. men illustrationen av hinderet kan vel var av interesse.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=2c9f245f-36c5-42f3-82c1-c1f6da195fd1&Filename=V-cup Malmö 2005.jpg)

Dellah
0

#9 Tycker du tog i fel del av språnget, och du kan u beskära lite, man annars bra färger :)

Dellah
0

#9 Tycker du tog i fel del av språnget, och du kan u beskära lite, man annars bra färger :)

Loa-bg
0

3an var jättesnygg :)

Haffi
0

Tack # 9 för din kommentar men jag delar inte helt din syn, alla delar av et språng kann nog vara intressant tycker nu ja. Det kan bli många intressanta kort även från en touchdown- landing

men min poeng när jag la kortet in här så var det mest för att visa mera  delar av ramarna för  fältryttaren. Jag hade den kamran jag hade och jag hann inte fota i rätta ögonblink.  Då fick jag bortse från at ögonblicket inte var optimal. Från min position såg jag inte ekvipasjen för den visade sej i hinderet.  

Jag tänkte att kanske många inte varit på en fältridning och har sett det mångfald av hinder som fins.

Vad tycker andra??

[exsh]
0

jag tycker att det är helt otroligt att våra djur faktiskt litar såpass mycket att de hoppar i princip vad som helst ( ok, inte alla.. men ett par iaf :] )