Hingstutsläpp. Näsudden - Öjebyn.

Fina bilder! gillar alla tre.. hara bara bra kritik denna gång.. Fin skärpa på alla, söta hästar..
#3. Okej :)
Ska tillägga att det var så himla varmt att hästarna nästan var lojja, dom flåsade som tusan efter en galopp osv :(
Det var otroligt fina bilder Linda! :) Önskar att jag hade varit där själv ;)
#5. Tack så mycket! Ja det var en kul uplevelse….
ingen som har konstruktiv kritik?

Väldigt fina bilder, speciellt den första, men alla var fina :)

#1 är en underbar bild, men det är något med sjön i bakgrunden som drar min blick dit , antagligen att det är en så stor kontrast (ljus mot allt det mörka) och iom att bakgrunden inte är i fokus så stör det lite. Ville egentligen inte ge kritik eftersom det ÄR en mkt fin bild, men när du ber så (;
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#8. Okej :) Men utan kritik blir man aldrig bättre! ;)
Underbara bilder! :D Har faktiskt ingen negativ kritik denna gång ^^
#10. Tack så mycket :)
Bra fångat, och snygga färger på alla tre bilder! På #1 skulle jag nog beskurit en bit av överkanten, så den ljusa himlen försvinner, och dessutom försökt mörka ner sjön. Som #8 säger dras blicken lite ditåt när den är så ljus.
Sen kan jag inte låta bli att undra om #2 är sne eller inte. Hästen ser "rak" ut, men när staketet är snett i bakgrunden blir man fundersam… ;)
#12. Tack, ska försöka mörka ner sjön lite :) och jo, jag vet inte heller vad jag ska göra med #2. Är det marken som kanske lutar? För hästen ser lite tokig ut när det rätas upp…
Tycker om dina bilder Linda! Vilken kamera har du + objektiv?
#14. Canon EOS 300D + Canon EF 75-300/4-5,6 III (vet nte om det är dc eller usm :$ )
Vackra bilder men hästen i bild nr3 smälter för bra in i bakgrunden. Prova att mörka ner bakgrunden en aning.
/ Matilda - www.mphotograph.2u.se