Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 2264 ggr
[Tecknaren]
0

Söker hästfoton

Hej.

Jag söker hästfoton som jag skulle kunna få måla. Jag kommer inte att måla alla, bara de som jag tycker mest om. Och om ni kanske har hund/katt bilder, så får ni jätte gärna skicka de också. Skriv gärna vad det är för ras/raser. Kan eventuellt ta beställning om någon skulle tycka om den målningen Glad

Hanna
2

Har du tänkt använda bilden eller lägga upp den någonstans sen? Eller är det bara för att visa här?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tecknaren]
0

#1 Bilderna ni laddar upp här kommer jag INTE att använda, utan jag målar bara av bilden och sedan sätter jag in den målade bilden på min hemsida m.m, men absolut inte den bilden ni har skickat här.

Hanna
1

Okej, just det med att lägga upp på hemsida jag undrade över. Vad innebär "mm"?

[Tecknaren]
0

#3 Ja, Facebook och här och andra ställen. Men varför får jag inte lägga upp den målade bilden på hemsidan m.m ? Det är ju jag som har målat den.

Artylay
1

Du har rätt till det Tecknaren, så länge du ändrar något i bilden. Men det är inte alltid en fotograf vill ha sina bilder avmålade och spridda. Mina fotografier låter jag folk teckna av endast för privat bruk, för personlig träning, inte för att visa runt.

Mvh
Rebecca Frödén

[Tecknaren]
0

#5 Ok, det förstår jag då. För jag själv vill inte att folk ska måla/teckna av mina bilder. Men som du sa, så finns det folk som tillåter det. Men nu sökte jag som tillåter det.

Hanna
1

#4 Jo, det är väl klart du får det. Dock undrade jag, för jag vill inte låna ut foton om det ska läggas ut på andra sidor. Därför frågade jag först. Vill inte som #5 säger, låta mina bilder visas runt. Visst har du själv ritat av, men det är något jag själv skapat från början. Dessutom bör du vara tydligare med vart det ska visas så folk inte hux flux ser sina bilder vara avritade på andra hemsidor.

Scooby doo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du ville ju ha foton att teckna av, vet inte om det var typ en sånhär bild du ville ha men.. varsegod (det är okej om du lägger upp det du har målat och orginalbilden på facebook mm..  men ta inte bort texten på org-bilden om du lägger upp den ! :D vil gärna se hur det blev (om du målar av den ! :D

[Justie]
0

Jag har några, men då får du gärna visa resultatet här också! Glad Detta är ett Gotlandsruss!

[Justie]
0

Samma föl, gotlandsruss.

[Justie]
0

Svenskt halvblod

[Justie]
0

Min egen ponny, ett gotlandsruss.

Säg till om du vill ha flera bilder Glad