Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 1480 ggr
eefoto
2

eefoto.weebly.com

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej skulle vilja ha lite kritik till min hemsidas nya layout.Skickar med en print screen på första sidan.För att se hela hemsidan kolla på eefoto.weebly.com.

Vill gärna veta vad jag kan förändra/förbättra samt även vad du tycker är bra med den.:)

Erika, ~värd på dressyr~

Wand
0

Jag tycker den är fin! Enkel och stilren.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

eefoto
0

#1 Jag tycker själv att den blev väldigt stilren.Försökte få den så stilren som möjligt utan att bli trkig därav det röda.Tycker själv det röda ger hemsidan den sista toutchen som gör den lite mera iögonfallande.:)

Jag funderar jag på att göra bakgrunden mörkare.Skulle det vara bättre eller sämre?:)

Erika, ~värd på dressyr~

Diizkmedel
0

Jag tycker att bakgrunden är precis lagom, inte mörkare eller ljusare ;) Super snygg, och man hittar lätt. Skit bra gjort ;)

That that don't kill you can only make you stonger

eefoto
0

#3 Tack!Blev faktiskt nöjd denna gång.Annars brukar jag tröttna redan någon timma efteråt.:)

Erika, ~värd på dressyr~

[Minivirk]
0

Betalar du någonting för din hemsida? Webbhotell elr liknande?

eefoto
0

#5 Nej inget alls.:)

Erika, ~värd på dressyr~

eefoto
0

Nu har hemsidan nytt utseende ingen!Kolla gärna in och kommentera vad ni tycker!Konstruktiv kritik tas emot.OBS! Hela hemsidan med det sista kommer snart upp!:)

Till Hemsidan

Erika, ~värd på dressyr~

eefoto
0

Nu äntligen efter 2 månaders jobb är den nya layouten uppe och allt funkar äntligen som det ska.(Vad jag vet iallafall)haha.Vad tycks?Glad

eefoto.weebly.com

Erika, ~värd på dressyr~

Hanna
1

Tyckte nästan mer om den första du visade upp här ^^

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

sötsigne
0

Jag håller med ovanstående, jag gillade första layouten mer….! Såg mer proffsig ut Glad

Sen tycker jag att du ska ta bort signaturen som du har mitt på alla foton, visa dina foton helt "rena" eller med endast en liten signatur i ena hörnet.

eefoto
0

#10 Ja protfolion har ju inte uppdaterats på länge haha men du har helt rätt med loggan.Kan inte annat än hålla med.;)

Erika, ~värd på dressyr~