Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 527 ggr
Yezzcorner
0

Kritik efterlyses

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild som jag gärna tar emot kritik på. Det enda jag kan säga på förhand är att mitt objektiv som jag använde har lite svårt att hålla skärpan tyvärr, men det fanns inget annat tillgängligt vid tillfället. Jag fick göra det bästa av situationen. Tack på förhand!

Yezz Corner-Hästnörd i mammaförpackning

På min blogg hittar du Ridövningar, erfarenheter från över 10 års jobb med hästar, från skötare till beridare och ridinstruktör. Dessutom är jag häst- och djurfotograf och självklart finns mina barn och lite annat med på bloggen. Hälsa på vetja! Yezzcorner.com är adressen!

Yezzcorner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en till.

På min blogg hittar du Ridövningar, erfarenheter från över 10 års jobb med hästar, från skötare till beridare och ridinstruktör. Dessutom är jag häst- och djurfotograf och självklart finns mina barn och lite annat med på bloggen. Hälsa på vetja! Yezzcorner.com är adressen!

Yezzcorner
0

Kan tillägga att Amanda (tjejen på bilderna) VILLE att rosorna skulle vara lite tydliga, så vi kompromissade lite. De är inte så tydliga som hon ville ha dem men inte heller så suddiga som jag ville ha dem… :)

[Senyera]
0

Det jag tycker i det här fallet är att Amanda är alldeles för överexponerad i förhållande till hästen :)