Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 3195 ggr
Juicy
0

ronjanyman.se

Här kommer jag skriva om allt som rör min hemsida, uppdateringar etc.

Kika gärna in!
www.ronjanyman.se

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Kattapult
0

Supersnyggt! Bilderna är riktigt fina!

Juicy
0

#1 Tack så mycket!

Någon som är intresserad av ett länkbyte?

ronjanyman.se

ElinSvensson
0

Håller med Katta, jätte snyggt och fina färger!

Jag är intresserad av ett länkbyte! Flört

Juicy
0

#3 Tack, länkar dig Glad

ronjanyman.se

ElinSvensson
0

#4 nu har jag länkat dig medGlad

Eostra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härliga bilder, snygg städig layout! Dock fungerar det inte helt som det ska med alla bilder i portfolion, bifogar en prinscreen. Kan tillägga att jag använder FF. Gör gärna ett länkbyte om du vill.

Juicy
0

#6. Tack. Vad konstigt, för mig funkar det i FF. Du kanske tryckte på bilden innan sidan hann laddas klart?

Länkar dig!

ronjanyman.se

Juicy
0

Har under de senaste dagarna gjort en ny layout och kodat, eftersom jag inte haft något bättre för mig. Tycker att den blev stilrenare, så jag funderar på att byta.

Skulle gärna vilja ha era åsikter! Vad tycker ni om den och vilken är bäst - denna eller den nuvarande layouten jag har på hemsidan?

ronjanyman.se

Monday
0

Nya var supersnygg! Byt till den! Glad

http://www.regret-nothing.com

Juicy
0

#9 Tack Glad Det lutar faktiskt åt det.

ronjanyman.se

Anna
0

Nya, bättre struktur!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

Supersnygg! Känns lite mer höst/vintrig. Den du har nu är lite mer vår/sommar tycker jag :)

Juicy
0

Uppdatering

Den nya layouten är nu fullständig och sidan har genomgått en rad förbättringar. Portfolion är åter igen uppe med några mindre förändringar.

Vill gärna höra era åsikter!

ronjanyman.se

ElinP
0

Tycker din hemsida har blivit jätte fin, otroligt fina bilder i portfolio! Vilken kamera använder du?:)

Juicy
0

#14 Tack! Använder en Nikon D60.

ronjanyman.se

Magster
0

Du har en otroligt iögonfallande hemsida med härligt matta färger, utstrålar verkligen mjukhet och vänlighet. Fick en riktigt härlig känsla när jag kollade runt, jättesnyggt! Allt verkar fungera precis som det ska och portfolion var riktigt snygg. Tummen upp! Skrattande

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Juicy
0

Söker fler länkbyten, någon intresserad? Glad

ronjanyman.se

Juicy
0

Uppdatering

En ny layout ligger nu uppe på sidan. Förhoppningsvis mer lättnavigerad och användarvänlig än den förra.
Det enda som fattas nu är portfolion, som beräknas komma upp inom kort.

Vill gärna höra vad ni tycker och om ni hittar några fel får ni gärna bifoga en print screen Glad

ronjanyman.se

Anna
0

Riktigt snyggt! Gillar förstasidan i portfolion, ser fram emot att få se resten sedan.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kattapult
0

Supersnyggt! Ser väldigt proffsigt och fräscht ut.

Juicy
0

#19, 20 Tack så mycket, vad roligt att höra!

ronjanyman.se

ElinP
0

Den är väldigt fin! Klassiskt och rent!
För mig är det bara en sak som krånglar men det kanske inte är helt färdigt än?
Det är när man trycker på en av Galleriets album så kommer den upp med den gamla hemsidan. Antar att det inte ska vara så?

Juicy
0

#22 Tack. Portfolion är ännu under konstruktion, medveten om det Oskyldig

ronjanyman.se

Monday
0

Supersnygg sida! Det som ser aningens konstigt ut är på beställningssidan, så är "Antal:" lite för långt till vänster. Och det ser ut som att det är lite väl stort mellanrum mellan vissa ord i vissa texter.

Juicy
0

#24 Tack! Ska försöka åtgärda det. När det ser bra ut i IE så gör det inte det i FF och vice versa..

ronjanyman.se

Monday
0

#25 Haha, tell me about it! Nu har jag visserligen Safari, och den verkar aldrig stämma överens med någonting annat..

Juicy
0

#26 Ellerhur! Kör också Safari men brukar jämföra med IE och FF. I alla andra avseenden är Safari helt klart min favorit.

ronjanyman.se

Juicy
0

Har plats för fler länkbyten, någon som är intresserad?

ronjanyman.se

Amantha
0

Jag är intresserad av ett länkbyte men då jag inom några veckor ska byta till en .se domän så får jag helt enkelt vänta och se om det finns en ledig plats kvar då.

Juicy
0

Uppdatering

Ny layout! Även uppdaterat och formulerat om texterna. Vill gärna höra era åsikter Glad

ronjanyman.se

BeaSkr
0

Tycker du tar oerhört snygga bilder och jag gillar hur du vågar ta bilder som kan "bryta mot regler" och tydligt har din stil. :) Försöker sträva till samma i mitt egna fotande men ibland kan det gå lite snett. ;) Men du är definitivt en inspiration, gillar starkt din stil. Kepp up the good work!

Juicy
0

#31 Tack, det värmer att höra!

ronjanyman.se

jojjehanna
0

Hej, det var jag som "körde bort dig" från arabriks inre ring, eller rättare sagt, ordf sa att jag kunde stanna eftersom jag kom från Ridsport. Hoppas du fick bra bilder ändå. Såg att du lagt ut en del på din hemsida men när jag kikade så verkar du ha lagt lördagens bilder på söndagens datum och när man klickar på 31/7-länken så kommer man bara tillbaka till indexsidan hela tiden.

Juicy
0

#33 Jaså, det var du! Haha, det är ingen fara. Håller på att ladda upp bilderna just nu så länkarna är lite oklickbara för tillfället.

ronjanyman.se

Juicy
0

Skulle gärna vilja ha era åsikter om en layout jag håller på med just nu och troligtvis kommer byta till. Funkar färgerna/upplägget etc? Har även arbetat fram en ny logotype.

ronjanyman.se

Mari
0

Jag tycker det ser fint ut, väldigt behagligt att titta på Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Juicy
0

#36 Tack så mycket Glad Finns det något jag bör förbättra/ändra på?

ronjanyman.se

Mari
0

#37 Nu när jag tänker efter så kanske det blir bättre om man flyttar upp "följ mig" så det finns längst upp i högra hörnet istället? Kanske blir lite mindre att scrolla då för de som ej har så hög upplösning.
Fast det kanske inte blir lika stilrent då?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Monday
0

Jag håller med Mari, tror det skulle passa bättre i högra hörnet. Tror det blir supersnyggt! Annars gillar jag verkligen designen!

Juicy
0

Ska testa det, tack för tipset!

ronjanyman.se

karinlindberg
0

#35 Åh, grymt fint! Galet.

Shamandaliex
0

Hej!

Jag gör gärna ett länkbyte om du tycker det passar. Håller på att förändra min hemsida så det är en del som inte är uppe än osv. Bl.a. länkarna. Men hör av dig om du vill göra ett länkbyte

www.giselaaberg.se

Kika gärna på min blogg där jag skriver om allt inom fantasy!

- Fantasygrottan

Juicy
2

Ny layout på gång, vad tycker ni?
(Detta är indexsidan trots att "om-sidan" är aktiv i menyn)

ronjanyman.se

Juicy
0

Nya layouten ligger uppe! Bara portfolion som inte är klar än. Vad tycker ni?

ronjanyman.se