Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1703 ggr
gigytffyvbk
0

Hopptävling 10/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var och fotograferade på en hopptävling i harplinge, detta var då den först hopptävlingen jag varit på ohc undrar hur ni tyckte att bilderna blev ? lägger in några stycken, fler finns på min hemsida under hoppning ^^

gigytffyvbk
1

här kommer fler ^^

Granatapple
0

Kollade in på hemsidan- alla bilder var enligt mig jätte bra- mkt bra för att vara första hopptävlingen :D

gigytffyvbk
0

tack :P jo tog rätt många bilder för att få några bra XD

Anna
0

Du har utvecklats enormt sedan jag först såg dina bilder!

#0 Ingenting att klaga på, isåfall att den är något sned. Mycket bra komposition, läckra färger, enkel bakgrund, bra skärpa m.m… Bra jobbat!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Minetta
0

Väldigt superfina bilder!! :D

Cavello
0

Läckert Moa! 2a bilden var helt klart bäst men undrar varför? *hm*

CarCar
0

Jättfina bilder! Du har inte fler än de på hemsidan? Känner några som var där och tävlade nämligen =)

Cavello
0

Hon har en hel del och jag med x) Vi var där på samma tävling. Vad hette ryttaren/hästen, kläder, färg på utrustning och på ponnyn och vilken klass tävlade de i?

CarCar
0

Klass 4,5 & 6 Kat: C Lovisa Ahlm - Nabuccos Altos. Bifogar bild på ekipaget som du kan jämföra med.

Lovisa var även med i klass 5 & 6 med sin D-ponny Happy Gilmore. Han är en fux med en väldigt konstig bläs.

Sedan känner jag till Felix Karls på Just Lightening och Moflos Zorro. Han var med på en av Moa's bilder på sin skimmel, Just Lightening, han var med i samma klasser som Lovisa i samma kategori. Mofloz Zorro är en fux med fyra vita strumpor och bläs.

I klass 4 & 6 Kat: C så är även Frida Dahlström på Kenni Action med, en skimmel.

Det vore kul att se bilder på någon i alla fall om ni har lust =)

/CarCar

Emelie-G
0

#9 Vad roligt att en du känner vann gp-ponnyn :D

CarCar
0

#10 Ja, det är min kusins dotter =)

gigytffyvbk
0

okej vad kul att ni gillar dom :P, ska se efter om jag fick några bilder på lovisa m.m

/ Mvh Moa