Shettisföl
Aaww, vikken goding! :D #0 Jättefina färger, gillar att öronen pekar framåt, ögonen ser lite "döda" ut , men sötisen kanske var trött ?
Coolt med sjön i bakgrunden, men det stör mey lite av att det är så ljust. Annars en superbild! :D
#1 Nää, va sööt! ;D Jättefina färger, stör mig lite att man inte ser ena örat ^^ Om den första bilden sa jag ju att blicken såg lite "död" ut, men jag tror att den här sötnosen har långa ögonfransar xD Jättefin bild! :)
Kram; Felicia
Vilken sötnos <3 Vid första anblicken på bild #0 trodde jag att det var en hund 
#2. Roligt att du tycker det är en sjö då det i själva verket är en himmel vit av moln ;) Jo, hennes ögonfransar är fruktansvärt långa! Man ser knappt ögonen under dem.
#3. Aw, ja hon är stor som en hund i alla fall, ca 40 cm hög!
Bilden som bifogas vill inte ha några komentarer ut foto-synpunkt då jag själv tycker den är dålig, men här ser man hennes långa ögonfransar! :D Och någon som har ett namn-förslag? Är ett sto e. Magnum u. Polly
Molly såklart! ;) Klockrent!
Eller Maggy.. ;)
Molly låter bättre än Maggy (A)
#5. Har faktiskt funderat på det namnet ;)
Eller annan stavning, Mollie.
Men hallå! Det där är väl visst en sjöö ?? XD

Namnförslag: Manilla. Hade det som namnförslag på våran lilla men det blev Highness ^^, Jättefina bilder förresten och ett underbart sött föl :D
MVH Fredrika
Men asså xD Hur mycket jag än vrider och vänder ser det ju ut som en sjöööö! XD Och #11 ser verkligen supersjöig ut :D
#12. Manilla, vad fint! :D
#13. Man kan ju alltid låssas att det är en sjö ;)
Det första som slår mig i #0 är att bakgrunden är sne. Även fast den kanske är det i verkligheten (en backe eller något) stör det mina ögon. Färgerna är klara, och bilden skarp. Men bakgrunden stör igen - att inte hela fölet fick en grön bakgrund blir lite tokigt, dessutom är himlen väldigt ljus och utfrätt.
#1 gillar jag mycket mer, bakgrunden är i det här fallet snudd på perfekt, med bra skärpedjup och en renhet, helt enkelt. Tycker om fölets uttryck, det ser ut som den kämpar sig framåt. Kanske framåt i livet? Jättefin bild. :D
#15. Tänkte inte på det, hade nog varit bätte om jag ställt mig upp lite och fått fölet längre ner…. Och himlen utfrätt, jo, men det var inte så lätt när den var kritvit av ett stort tjockt moln
Tack :) Tycker oxå om den bilden, för av precis samma orsak som du säger.
#16 För att motverka att himlen blir utfrätt (eftersom kameran exponerar på marken och fölet) kan man köpa ett gråfilter, där ena halvan är grå. Då blir exponeringen rätt på både himmel och mark. Fast det är väl användbarast vid landskapsfotografering, men bara ett litet tips. ;)
#17 Det har jag aldrig hört talas om förut, men det lät fiffigt! Fast det fungerar väl bara på de objektiv som har "inner fokusering?" (vet ej vad det heter) för på mitt objektiv när den fokuserar så snurrar allt där framme omkring xD
#18 Ja, det har du ju rätt i. Dessutom förväntar de sig att man ska ha horisonten mitt på bilden (vilket är fult), eftersom det är exakt halva som är grå. Så det är lite knäppt. :/
#19. Åh det lät ju trist :/ Det är inte fint att ha horisonten precis på mitten….