Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 06-kritik-övrigt
Läst 975 ggr
Artylay
2

Kritik - Prislista

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har efter en lång sommarlovspaus med läger och sköjj tagit upp tråden med min prislista igen. Mitt stora problem förut var att förklara alla mina tekniker för köparen och samtidigt ge ett pris. Min lösning blev detta:

Min fråga är nu:

* Tycker ni att det är en bra idé?
* Får du (om du skulle vara köpare) all den information du behöver?
* Bör något ändras?

Mvh
Rebecca Frödén

batong_elvis
0

Tycker det var bra :).

Men hur får man bilden? Digitalt eller utskrivet? Vilken storlek? :)

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Artylay
0

Jag funderar på att skriva annan info än pris på hemsidan innan filerna. Men jag kanske bör skriva det på själva bilden?

Mvh
Rebecca Frödén

bigenius
0

Jag tycker att du har gjort det hela väldigt snyggt. Nu vet jag ju inte exakt vad det är du säljer (Är det redigerade bilder? Vilken storlek? Hur mycket tid lägger du på varje bild?), men ändå tycker jag att dina priser verkar låga, undervärdera inte din talang och kreativitet.

Artylay
0

Tanken är att, då jag har så pass många olika varianter inom redigering, att priset för ev. utskrift samt nätbaserad bild tillkommer. Så ett vanligt foto kan gå upp i tex. 100 kr beroende på vad man väljer att köpa den som. Tycker ni att tryckpriserna ska finnas med i själva filen eller bör jag skriva det vid sidan om på hemsidan?

Mvh
Rebecca Frödén

Artylay
0

Mvh
Rebecca Frödén

Äpplet
0

Jag tycker att det ser jätte bra ut!

Äpplet
0

Kan du rita av en bild till mig?

Artylay
0

Ja, det kan jag. Här är min prislista för illustrationer av hästar:

Mvh
Rebecca Frödén

Äpplet
0

#8 kan vi diskutera priset i PM?

FotoAlle
2

Jag vill redan från början veta i vilken storlek samt hur jag får bilden - digital eller print och vilken sorts print - vanligt fotopapper, fine art, canvas etc.

Och då priserna som står inte är totalpriset så skulle jag skriva "pris från XX kr" samt lägga till texten "mer info på hemsidan" tex.

Artylay
0

Här är den färdiga prislistan för foto

Mvh
Rebecca Frödén