Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 770 ggr
Maya_Piraya
0

Kritik Medel - Western

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Glad

Vill ha lite kritik på westernbilder. Inte all för svår kritik då jag inte är jätteduktig. Tungan ute Söker kritik på mina bilder, vad har jag lyckats bra med? Vad kan jag göra bättre? Glad

Tack! Skrattande

Maya_Piraya
0

Bild nr 2 Glad

Maya_Piraya
0

Bild nr 3 Skrattande

Maya_Piraya
0

Bild nr 4 Tungan ute

Ganska mörk men får väl mig ta lite tid o ändra ljuset lite.

diesel92
0

skulle ljusat upp samtliga bilder och försökt få med mer av hästar och ryttare. allting är nu kapat och tajt vilket stör mig väldigt mycket. så försök få med hela hästarna/ryttarna. inte kul för någon att köpa en bild där halva hästen är med eller halva ryttaren är med

Artylay
0

Har du ingen tanke bakom en viss klippning så försök få med hela ekipaget och kanske lite utrymme runt. Då kan du lätt klippa och fixa efteråt :)

Mvh
Rebecca Frödén

Maya_Piraya
0

Japp, tack så mycket för kritiken. Glad Hade också velat ha lite mer häst/ryttare/luft i bilderna, men har "croppat" bilderna eftersom att dom hade ful bakgrund. Flört

Zakaraa
0

Första bilden har för lite luft framför den är för hårt beskuren för min smak, alla är ganska hårt beskurna. Jag vill se mer luft omkring. Det är egentligen det enda jag kunde tänka på när jag såg bilderna :P
Blev nog en lite n"störning" så jag inte kan se mycket av de andra detaljerna är jag rädd. Skulle gärna vilja se bilderna utan beskäringen.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

[missmisse]
0

Fina bilder! :) Jag tycker du ska få in lite mer luft runt de du fotar, så det inte känns så tajt. Annars är det fin skärpa och bra färger.