Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 08-analyser-och-diskussioner
Läst 1239 ggr
NiklasHjelm
0

Drömbild?

Om ni fick fotografera vilken häst ni vill i vilken miljö som helst vad hade ni valt då? Kan vara med eller utan ryttare.

-----------------------------------------------------

http://www.niklashjelm.se

Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.

http://www.facebook.com/fotografniklashjelm

FotoAlle
1

En svart frieser och en vit lusitano/andalusier i frihet på en strand i kvällssol.

Juicy
0

Araber i öknen är väl lite av en dröm för mig.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Artylay
0

Skulle nog vilja fotografera en vit arab eller andalusier, antingen i ett riktigt vackert och ljust ridhus eller i ett ljust palats.

Mvh
Rebecca Frödén

ElinP
0

En vit lustiano eller andalusier på en strand i solnedgången, eller föl i en stor sommarhage full med blommor som galopperar. Listan kan bli väldigt lång, ;)

Elin Pettersson
www.elinpetterssonfoto.se
www.florenza,blogg,se

Ultra
0

Hästarnas förfäder. Se den eleganta styrkan i en otrolig galopp. Se hingsten stegrar sig mot sin flock. Att få komma nära mustnagerna och se deras sanna kraft i sitt element. Jag ska åka till nevada någon gång i mitt liv. Ska även köpa en mustang.

Anna
1

Hästar i sitt rätta element. Kan tolkas lite hur det vill. Jag är inte så jätteintresserad av att regissera upp ett scenario och placera ut en viss ras på en viss plats eller liknande, utan ser snarare fram emot att kunna fotografera hästar precis där de hör hemma. Det kan vara vildhästar i frihet, tävlingshästar på banan eller arbetshästar i arbete (och väldigt mycket mer än så). Jag vill fånga ärliga bilder på ett journalistiskt sätt, helt enkelt. Resa mycket och se olika verkligheter, och sedan göra mitt bästa för att porträttera dem.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kitty41
0

En flugskimmel (gärna ett halvblod) i en vacker skogsglänta i skymningstider med vackert ljus som kikar fram genom bladen Glad