Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 1330 ggr
[Avslutat konto]
0

Über söt Shetlandsponny - Porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade Bandito (<3) under en snöig vinter dag

här kommer några bilder (ursäkta det stora loggan, har varigt med om mycket bildstölder, och vill inte riskera att det händer igen)

Bild 1

Emelie-G
0

Väldigt söt ponny, bra vinkel och ett fint fångat uttryck. Jag hade dock velat se hela hästen. Jag tror också att vitbalansen var lite fel då bilden känns väldigt blå, vilket iofs är lätt hänt vid snö som burkar "lura" kameran.

[Avslutat konto]
0

#1 Ja, det förståss, men har för tillfället inget photoshop, så jag kan inte fixa det :(

[Avslutat konto]
0

Bild 2

[Avslutat konto]
0

3

[Avslutat konto]
0

4

[Avslutat konto]
0

5

[Avslutat konto]
0

Hoppas att ni gillar dem Skrattande

Emelie-G
0

#3 Mycket bättre =) Hade kanske velat se lite mer luft bakom hästen.

#4 Verkligen supersöt! Tycker dock att den är något för tajt beskuren i vänsterkant, mer luft där hade vart att önska.

#5 Återigen supersöt =) Lite tråkigt att du har satt loggan över öronen, gör det svårt att se om de är framåt eller ej.

Tog mig friheten att dra lite i färgbalansen så att det blå försvann.

[Avslutat konto]
0

#8 Tack så mycket, ja, öronen är framåt, men jag ville verkligen inte riskera att dom blir stulna :) bilden du fixade till såg lite mera sepiatonade ut :/

Emelie-G
0

Jo det är klart, tråkigt att framförallt alla stallet.se-barn inte kan hålla fingrarna borta från ens bilder.

Ojdå, blev lite väl mycket rött Oskyldig

[Avslutat konto]
0

Ja, precis. det borde finnas något sett så att dom förstår.

haha, det gör inget, men som sagt dom är blåa. men vilka inställningar kan man ha på kameran för att det ska bli bra? :)

Emelie-G
0

Det blåa beror som sagt på vitbalansen, testa att gå in i menyn och se om du kan ändra den :)

Granatapple
0

Vilka fina bilder- allihop! #6 (5) var jätte charmig :D

Emelie-G
0

Här är lite bättre korrigering av färgerna ^^

Colt
0

Underbart söt<3

neonrosa
0

#14 Snyggt gjort!

[Avslutat konto]
0

Tack så jättemycket allihopa ! <

#14 Den blev mycket bättre, tack!

Jag känner att jag MÅSTE fixa photoshop.. Det här håller inte längre! :P

Linjerat
0

Jättefina bilder och framförallt en supersöt häst! Håller med om att bilderna är lite blå, men det gillar jag. Tycker att bilderna får en helt annan "stämning" då.

[Avslutat konto]
0

#18 Ja, det tyckte jag också, men dom kanske är lite för blåa :) men förut, när jag hade Photoshop och fixade med bilderna såg dom färglösa ut, typ svartvitt :) :/