Betessläpp
Idag är det dags för betessläpp för hästarna i stallet! Det är ungefär 1 timmes bildfärd till Kumla, där hästarna kommer gå. Man kommer åka i olika omgångar, och den första omgången går vid tretiden. Blir första släppet jag är med på ^^' Även Angies på iFokus ska med, så vi gör sällskap på bussen :D Bilder kommer sen ;)
Jaså ska Angelica med =) Vad roligt! (känner henne)
Vill se bilder sedan!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Jaså, vad kul! Träffades ni på Bassholmen, kanske? Absolut ;) Får se när man kommer hem, förra året startade de visserligen 18.00, men då kom det sista gänget hem vid 01.00…;)
#2 Vi har varit kompisar i flera år men nu är vi väl inte riktigt lika tajta som vi var i början. ;) Men det stämmer att vi såg varann på Bassholmen också!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#3 Okej, då förstår jag ;) Vi rider nämligen i samma stall, Sfrk.
Sådärja, nu finns det bilder på min hemsida!
#6 Lite för tajt beskuren i högerkant, annars kanonfin :D

#12 …med mat i munnen, såklart ;) Glupska häst!

Kritik?
#18 Wow, gillade verkligen den bilden, otroligt fin. Beskärningen var jätte bra och förgrunden och bakgrunden fick det att se himla sommrigt ut! Bra jobbat! vad använder du för kamera?

Vilka fina bilder ni tar!
gillar allihop, jättefina hästar också! :D
#11, #13 , här hade jag velat se lite mer luft åt hållet hästarna tittar - bilderna ser väldigt ihopknycklade ut ^^
Annars jätte fina bilder!, både angies och neonrosa :)
Oh vilka fina och mysiga bilder! :D Älskade verkligen alla iblder ni lagt upp :D
/ Sara & Casper
Tack för kritiken ;)
#21 Jag använder en kompaktkamera, en Canon PowerShot A630.
oj! kompaktkamera? det skulle kunna vara systemkamera! Good job!
Hehe ;) Tack!

glömde säga; bilden föreställer linus!

:/blev visst lite suddigare än den var innan..:(
#9 - Jättefint fångat och snygg häst men hans ställning gör att bilden ser sne ut.
#10 - Helt underbar!
#11 - Jättefina färger och ljus och jag gillar minen han har! : D
#12 - GUD! Jag älskar den. Helt underbar, bakgrunden är jätteskön för den är tom, öronen är ett stort plus och gräset i munnen gör hela bilden en aning busig.
Klipp inte av svansen nästa gång bara.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.