Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 451 ggr
[Avslutat konto]
0

Häst i action!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fotade den här hästen hos min mormor och morfar, det var lite busig och galopperade runt runt i hagen :)

Kritik uppskattas!

Emelie-G
0

Jag tycker att detta är en kanonfin sommarbild ! Älskar hästens pigga uttryck och ängen med blommor (visserligen ser det ut som vissna maskrosor, men ändå :p). Dock kan jag tycka att den är något för kvadraktiskt beskuren, minre luft i över- opch underkant är värt att testa, så den blir lite mer panoramalik.

AmandaF
0

Härlig bild.Den ger en varm sommarkänsla:)

neonrosa
0

Fin bild! Vart är den tagen?

Cydonia
0

Härlig sommarbild! Håller med #1, men tycker det behövs beskäras mer i högerkant också. Dessutom är skärpedjupet lite för långt, det skulle vara bättre om skogen i bakgrunden blev mer suddig. =)

[Avslutat konto]
0

#1 Tack så mycket, Bifogar orginalbilden

#2 Tackar :)

#3 Tack, den är fotad i den lilla orten Köping, strax utanför Västerås :)

divansson
0

#5 haha, snyggt namn på bilden! ;)  gillar den som du la upp i #0 tycker det är för mycket luft på höger sida.. annars fin..

[Avslutat konto]
0

#Haha, jag vet. Hade inget att döpa den till, så det fick bli det :)

Tack så mycket :D

Emelie-G
0

#5 Jag tog mig frihet och beskar den samt drog ner färmättnaden på gräset något ^^

[Avslutat konto]
0

#8 Snyggt! Men skulle du kunna göra så att det blir lite kortare skärpedjup, du behöver inte men det skulle vara kul att se hur det blir GladOskyldig

[Avslutat konto]
0

Komigeeeenn, MER KRITIK! X'D :)

neonrosa
0

Det blir väldigt mycket action när hästarna släpps ut på bete.

Magster
0

Vet inte om det kanske är för lite action i den… Men den blev bra tycker jag iaf.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Emelie-G
0

#9 Någon sånt? ;) Man ser dock tydligt att det inte är "naturligt" skärpedjup, men det är iaf kort ^^