Terrängbilder - kommentera!
Var med min faster och fota när hon tävlade terräng och blev även fast där i några timmar.
Tyvärr var en häst tvungen att avlivas, vila i frid.
Här är iaf några bilder jag tyckte blev lyckade!
Kommentera gärna och ge mig vidare råd och tips om förbättringar.
//Maggan
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Shit va fin bild!!!
#0 Jättefin bild =)
Mycket bra skärpa, bra färger, kompositionen fungerar bra, jättehärligt uttryck och bra uttryck från både häst & ryttare. Kanske att den hade sett bättre ut med lite mindre luft bakom så hästen inte blir så centrerad.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Väldigt tajt tycker jag.. har klonat bort en gubbe i bakgrunden, hoppas det inte syns.
Medarbetare på Hästfoto.
Jag tycker det var snyggt fångat. bara den inte stegra på grund av mig… Heheh.
Medarbetare på Hästfoto.

Gu vilka snygga bilder du tar!! gillar allihop! Gillar bild #7 där du enligt mig fått en helskön vinkel på stegringen. Bra skärpa och ljus på allihop.. det var vel bara på #2 som bakgrunden var ganska så störande, lite iaf. mot va de andra var, välldigt bra ;)
Bra färger, bra skärpa, snyggt fångade, för det mesta i den rätta delen av galoppen. Det enda jag skulle önskat är lite kortare skärpedjup på samtliga bilder. Men vilka kanonbilder!

Fina bilder, gillar #7 mest, bra fångat :)
Usch, aldrig kul när hästar måste avlivas.. var på en fölbedömning engång, och ett sto dog. inte kul alls.. men iaf..
#0 Jätte härlig bild. Skarp och med underbara färger. Jag hade kanske föredragit en aning snävare beskärning.
#2 Också jätte härlig. Synd bara att det är så pass störande föremål i bakgrunden, annars inga synpunkter :D
#4 Här har du verkligen fångat hästen i en härlig del av galoppen, super. Synd på avskärmningsstaketet i bakgrunden.
Tack för alla jättefina kommentarer! Jag ser faktiskt inget mer negativt kritiserat än bakgrunderna och beskärningen.
Tack så jättemycket < 333
Medarbetare på Hästfoto.