Ponnyutställning, Järfälla 17 juni
Är det någon som har tänkt åka och fota på ponnyutställningen i Järfälla/Jakobsberg den 17:e? Jag hade tänkt åka dit, vore roligt om man träffade nån av er där :)

Jag ska dit :D
Ska även på ponnyutställning idag, ute på Vätö.
Å de skulle vara skoj! Men jag är inbokad till att åka på hoppning i Köping då! :/.. :D
Hade tänkt på det, men då är det betessläpp för hästarna i stallet, det vill man ju inte missa :D
Det hade jag ingen aning om. Är det på Säby Gård eller? Tyvärr har jag redan åkt till Skåne då:( Kunde ju inte finnas ett bättre tillfälle att ta kort så nära!

Åååh om någon ska dit kan ni inte ta kort på Oddny då?? gotlandsruss som går ut i klassen ston 4-15 år utan föl tror jag.. =S vore jäättekul =) och Plomona, gotlandsruss i samma klass :)
//Mickan

Jag var på Vätö och vosade häst! Var det någon såm såg vackra Bläcku eller Andromeda? :P
#1 Okej vad roligt :D Då lär vi ju säkert ses ^^
#2 Määh.. fy så elakt :O
#3 Ååh.. betessläpp :D Sånt är roligt.
#4 Ja.. eller jag tror det heter så iaf. Vad synd. När åker du?
#5 Kan försöka :)
Vad kul med ponnyutstallning och vad bra att det ar sa nara dar jag bor, synd bara att jag ar i Thailand da.
http://www.regret-nothing.com
Jag hänger gärna på :)
Jag ska kanske dit får se =)
Åkte nån dit idag i det trista vädret? Jag stannade hemma.. Usch och fy för regn :( :( Ville ju fota utomhus.

Jag stannade också hemma :/ Det är så tråkigt när regn kommer och förstör en fotodag.

Jag åkte dit! Med hingstarna :P Det var i ridhuset :)
#15 Okej :) Jo jag gissade att dom skulle flytta det inomhus. Inte så kul att stå ute och visa fram sin häst kanske :P Var det många snyggingar där? Har du några bilder?

Jag var fotograf där :P
Det regnade ju så mkt så det blev inomhus, men det var rätt bra för min del, det ledde till att jag fick två nya fotojobb. :) Jag ska även fotografera på annordnarens stuteri i sommar. :D
#17 Nämen vad roligt! Grattis :D :D :D Du måste visa lite bilder!

#16 Nej, jag har inga bilder. Vi tog bara på hästar vi kände igen, eller ja, min kompis. Men det fanns snyggingar där ;)
#17 Har du några bilder på de kaspiska hingstarna? :D

#19 fick ni någon bild på något av russen? :)
//Mickan

#20 Jag tror det :) Jag måste kolla igenom kameran. De blev inte så jättebra iallafall, ganska mörka. Annars tror jag att Impulz har kort på några av de russtona ni hade med er :D
Jag var där jag fick ganska många men dem blev inte så bra ( dem som var inne i ridhuset) Men dem bästa blev ute :)

nån som fick bild på russhingsten Hults Raptor?
Tror inte de.. ska se. De blev inte så bra inne i ridhuset.

#21 kanon ska höra efter ;) maila gärna bilder om ni fick några på något av russtona till mixie08@hotmail.com
//Mickan

#25 Får man adda dig? ^^ Hehe

#26 ja gör d ;)
//Mickan

#26 ja gör d ;)
//Mickan

#28 Klart ;)