Underexponerat porträtt
Jag tog den här bilden lite tidigare i kväll, under kvällsolen i motljus. Hade som idé att underexponera den skarpt så att endast konturerna syntes som solen lyste igenom. Vad tycker ni, blev bilden allmänt konstig? Vill också gärna ha tips på eventuell redigering då bilden för närvarande är oredigerad.

Jag tkr den blev snygg! Fint poträtt :)
Jag gillar bilden! Jättehäftig! Behåll den som den är eller gör själva hästen, och inte bara konturerna, tydligare. Det skulle vara bra att se ögat hitåt och mulen bättre.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Riktigt snyggt emelie, gillas skarpt! Härlig känsla
MVH Fredrika
Roligt att ni gillar det, tack :)
#2 Det har du nog rätt i. Försökte mig på att ljusa upp den, men märkte att det var en nästintill uppgift då det inte finns någon bildinformation alls i de svarta partierna. Får sätta mig och klona någon dag när jag har mycket dit och lite att göra ;)
wow, väldigt effektfull bild- tycker du ska ha den precis som denär :D
Rolig idé och lyckat resultat. Enda jag kan komma på att påpekaär nog att jag vill se konturerna runt mulen tydligare.
Återigen, väldigt roligt att ni gillar den :)
#6 Det håller jag med om, borde ha tagit några steg åt sidan.

Tycker den var jättefin! :) kul att se lite annorlunda bilder då och då, gillar verkligen :)
Jag gillar den jättemycket! Bra jobbat!
Otroligt kul att ni gillar min lite knasiga idé :D
Jag tyckte du lyckades felfritt med din idé! Helhärlig bild med en närliggande nattkänsla…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#0 heter det inte Lowkey eller ngt sånt om det är underexponerat m mening? vet iaf att när man överexponerar m mening heter det highkey
#11 Tack!
#12 Jo, jag har för mig det.

#0 Jag gillar bilden väldigt mkt! Man kan hålla på att titta lite och se aatt det lika gäärna kunde vara hästen som tittar hitått, lr om den tittar bortåt. Jag är dock såå himla bra på att förklara vad jag menar :P
Jättefin!