Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 280 ggr
Galoppan
0

Kamera

Hej!

Jag vill ha en alldeles egen kamera nu, trött på att låna =P Jag är nybörjare på att fota. Jag vill ha en bra kamera som tar klara bilder och bilderna ska inte bli suddiga om man t.ex tar kort på när någon hoppar. Och man ska kunna lägga in bidlerna på datorn. Någon som vet en bra? =)

Galoppan
0

Puutt =)

Cydonia
0

Du söker nog efter en digital kompakt/systemkamera, men det finns oändligt många att välja på. På www.prisjakt.se kan du söka på kameror efter dina önskemål.

Galoppan
0

Tack ;)

Galoppan
0

Blev lite fäst vid denna, men den kostar så mycket =(

http://www.prisjakt.se/produkt.php?g=86777

Cydonia
0

Det är oftast så, att ju bättre, desto dyrare. I vilken prisklass hade du tänkt dig då? Ska kameran vara till för att bara dokumentera, eller tänker du satsa på att bli duktig?

Minetta
0

Jag har nyss köpt en Nikon D40x och den är jag riktigt nöjd med :)

Galoppan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Satsa på att bli duktig XD Vill komma någonstans med fotograferingen, för jag har hållt i kameran sen jag var liten men inte tagit på allvar men nu vill jag gärna utveckla mig i fotografering =) Jag hade tänkt mig något från 0-2.000 kanske.

Vad tycks?

Granatapple
0

Vill du ha en bra kamera så hittar man inte många under 2000, men eftersom du själv säger att du är nybörjare så kan det ju vara bra att börja någonstans iaf. En trevlig digital kompaktkamera kan man ju hitta för ganska rimliga priser. Och avancerat är det oftast inte heller, mest point and shot :)

http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=62658 Jag har en sånhär- och den fungerar helt ok, och den är inte jätte dyr heller! Alltid någonting att börja med, iaf.

ElinSvensson
0

Det är faktiskt mest fotografen som gör att bilden blir fin! Visst det spelar ju också lite roll vilken kamera man har !