Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 20-tävlingar-och-utmaningar
Läst 2337 ggr
Katter3
0

Fotoutmaning #6

**

Fotoutmaning #6

ENSAMHET

**

Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara dom har hästanknytning.

**

Tidigare teman:

Fotoutmaning #1 - Lycka

Fotoutmaning #2 - Ovanlig

Fotoutmaning #3 - Kärlek

Fotoutmaning #4 - Otur

Fotoutmaning #5 - Sommarkänsla

Regler

• Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
  • Lägg gärna till information om var, när och hur.
  • Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
  • Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!

**Posta foto som ni tycker representerar temat. Lägg gärna till information om var, när och hur.Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!

Temat för denna utmaning är ENSAMHET då jag tycker det kan vara en lite udda utmaning. Alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Utmaningen håller på fram till kl. 23.59 den 24 juni, och resultatet kommer upp senaste den 26 juni.

Lycka till!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

FeliciaS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker att bilden hör till temat då fölet är ensamt i ena delen av den stora hagen och gnäggar efter sin mamma. Bilden föreställer ett Shettisföl som heter Ka-Xina och är ca 1 månad på bilden.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

neonrosa
0

Jag tycker denna bild passar till temat ensam. Tog den igår på betessläppet. Alla hästarna gick i gäng, medans denne lille sak la sig i det höga gräset alldeles ensam och tittade ut över ängarna.

Dellah
0

Kan man bidra med 2 bidrag ?

neonrosa
0

#3 Endast ett, vad jag vet.

Emelie-G
0

Frivillig ensamhet är frihet.

Dellah
0

Tara vill oxå vara med, Tara ser sina kompisar tävla medans hon själv ser på, man ser att hon känner sig ensam!

EllaMarine
0

Ett föl i sin ensamhet.

Mamma häst stod längre bort ;)

divansson
0

En ponny med Fång, får gå i en sandhage medans kompisarna går i den stora gröna hagen.. kompisarna är långt borta.. stackars ponny.. :P

Anna_
0

tittar; alldeles ensam.

entill
0

Var är alla?

Ensamt russföl

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Anna
0

Mitt bidrag.

Ett haflingerföl blickar ut över de andra hagarna.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Monday
0

Ensam häst

http://foto.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=0f918db1-b6de-43b4-a944-a864e9c2030c&Filename=ensam2.jpg

(Sitter på ett internet cafe i Thailand, därför därför skickar jag en länk istallet till en bild som jag har postat i en annan tråd)

http://www.regret-nothing.com

marika-J
0

ja vad ska man säga? Dom andra hästarna är ute, medans han ska ut och köras..

ElinSvensson
0

Vilken häst tänker så mkt på ensamhet när den har flera ängar framför sig att tugga på, men det skulle väll inte göra så mkt och dela sin lycka med sin käraste..

Malin-Trotsig
0

Ensam häst i sin hage.

entill
0

Vet att man bara får lägga ut en bild, men detta är mitt barnbarn Petronellas bild som hon tagit på travläger häromdagen. Hoppas det är OK.

www.vikingponnycenter.se

Katter3
0

Inga fler bilder? ;O

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Beundy
0

Kan vara skönt att vila en stund för sig själv

neonrosa
0

#16 Jag är inte säker, men jag tror att man bara för lägga ut en bild som man själv fotat. Rätta mig om jag har fel.

Boode
0

Mitt bidrag: ett varmblods föl

entill
0

#19 Jo, det förstår jag, men flickan har för tillfället inte möjlighet att logga in här. Det är helt OK att ta bort bilden, om så önskas, eller inte räkna med den. Jag tyckte bara att hon lyckats så bra med bilden så jag ville lägga ut den.

www.vikingponnycenter.se

Katter3
0

Utmaningen slutar idag klockan 23.59!**
LÄGG IN BILDER! xD**

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Colt
0

Ensam colt ropar efter sina vänner!

Blazen
0

Deta var när jag var på familje dag på ridskolan och så var en häst ute i hagen och var helt galen

Synd att bilden är så mörk :(

Haffi
0

Ensamhet gör något med individerna .  #5 slängde med några kloka ord , värd att tänka på. i förlängningen av det så siterar jag förra statsmiinistern Persson  som tänkt myket omkring teman i sin gärning "Aldrig ensam, alltid ensam" 

Bifogar bild av häst som blev stressad av ensamhet. Situationen var så här att kompisarna blev hemtad inn från bete och hun blev ensam tilbake. hon började jaga rundt i skogen och letade efter kompisarna. Det enda hon tänkte på var at leta upp kompisarna.

Som en åtgärd mot stölder försöker jag nu lasta upp bilder i .gif förmat med sämre kvalitet enn originalet., men jag tycker bilden endå visar at hästen har fart, at blicken är vakent  och at sanserna er i gång. Öror rakt upp-  det enda som inte är med är ropna och trumpet ljudar i näsen hon avga  Bilden är reduserad från 3,4 mb till ca 180 kb

Katter3
0

Ni kan nu inte lägga in fler bilder! Resultatet kommer upp senast den 26 juni.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se