Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 1585 ggr
Cavello
0

Fotoställen Kalmar/Öland/Gotland

Förtillfället ä jag i Kalmar men vi ska vidare sedan. Letar efter fotoställen i närheten av de här platserna. De jag vet om är Lojsta Hed, Stall Just, Nybro Ridklubb och ett Welshponnystuteri på Öland.

OBS: Inga tips om Kalmar/Visbytravet då jag inte är där då de har travdagar.

Granatapple
0

Utanför Färjestaden på Öland finns det ett underbart stall, Aledals Ridecenter. Har varit där på ridläger för 3 år sen. Deras byggnader är verkligen imponerande.

Kolla in deras hemsida här!

Cavello
0

Tack så mkt för tipset! :D SKa försöka att åka dit om regnet vill lugna ner sig lite.

Granatapple
0

Om du tar kort på en söt grå/svart D-ponny valack av ridskolehästarna som heter Hamlet, så får du gärna visa den ;)

Emelie-G
0
ElinSvensson
0

#3 Hamlet :P jag rider på kjöhls stuteri alltså därifrån han kmr :D min kompis rider hans helbror Limmerick, det är många som har varit intresserade just av han för att han är helsyskon med hamlet,

Men alledals ridcenter är verkligen underbart fint =D

Granatapple
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Nej vad häftigt. Jag red Hamlet när jag var på ridläger där, och även om han då blott var 6 år, var han helt underbar. Jag var iof inte så duktig då, men han var en drömhäst då! Skulle väldigt gärna vilja träffa honom igen! Bifogar en liten bild på mig och Hamlet :)

ElinSvensson
0

#6 jag har aldrig sett Hamlet mer än på bild, men det är många som gillar han vet jag x) Men dom har 4 Köhls hästar där :) Hambo, Hamlet då, Gasell och geni tror jag :)