Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 08-analyser-och-diskussioner
Läst 710 ggr
Juicy
0

Favoritbild 2012

Året börjar dra sig mot sitt slut och det är dags att rota i 2012 års arkiv. Vilken blev din favoritbild och varför?

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Juicy
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För min del får jag nog säga den här bilden, tagen under en prisutdelning i somras. Fastnade för själva känslan i bilden, kan inte sätta fingret på exakt vad.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Ultra
1

Jag själv inte tagit bilden. Utan det är min kompis. Bilden betyder något för mig. Nämligen att aldrig ge upp hoppet om något.  Denna hästen sa alla att hon var färdig för slakthuset. Hon är väldigt seg av sig och ser ut som en älg. Men jag vet hur det är att vara annorlunda. Hon kommer till mig varje gång jag kallar på henne i hagen. Hon betyder allt för mig. Så denna bilden visar enormt mkt glädje, vänskap och framför allt kärlek till Ultra P.

Marrieh
9

Det här är min absoluta favoritbild från 2012, den visar verkligen hur jag utvecklats det senaste året :)

----------------------
• Marielle Foto

Mari
4

Jag har bara haft 3st hästfotograferingar iår och denna är min absoluta favorit. Fick ett samtal i panik då hästens ägare ville ha lite minnesbilder på sin häst då han skulle avlivas några dagar efter detta fotot togs.

Jag hoppas att 2013 kan bli ett bättre hästfotoår!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

FotoAlle
1

Det har blivit många bra bilder under året men en av mina absoluta favoriter tog jag faktiskt den 28 december 2012.