Hemsida
Då har min hemsida äntligen kommit upp. Några heldagarsarbete och den är äntligen klar!
Ni får väldigt gärna titta in och dela med er om vad ni tycker :)!
Mvh
Rebecca Frödén
Snygg hemsida! Hade nog dock valt bättre personfoton på dig som fotograf. Ser dålig kvalité och ser mer oseriöst ut jämfört med resten av hemsidan. Hade försökt ta system bilder med bra kvalité
Tack så mycket! Det är ett problem jag är väl medveten om. Tyvärr så har jag inga bra bilder på mig som är tagna med systemkamera. Då jag inte känner någon fotokunnig i närheten av mig så blir det svårt att ändra på det med. Men jag ska byta ut bilderna. De är bara där för att det inte ska vara tomt :).
Mvh
Rebecca Frödén
Håller med föregående talare, men annars väldigt fin hemsida, bra jobbat! :)
Det enda jag skulle kunna peka på är infon om dig. Att kanske hellre bara berätta kort om vem du är i sammanhängande text. Det ger en klarare bild över vem du är som person och kan va ett plus vissa gånger. Men det är olika från person till person :)
En estetiskt tilltalande hemsida tycker jag. Förutom det som redan nämnts skulle jag även gå över engelskan - stavningen och grammatiken bör ses över då den har lite brister här och var.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har nu uppdaterat hemsidan med text och design :). Vad tycker ni?
Mvh
Rebecca Frödén
Snyggt!
Gillar att du valt att ha en mörk bakgrund.
- Det får bilderna att "poppa" mer!