Dåliga bilder

Kan inte så mycket om sånt där, men bild nr 1 saknar kontrast och är inte direkt färgstark. Dock kan man lätt fixa det i photoshop om man har.
Nr 2 tycker jag var bättre med färgerna och så, men det känns som för mycket skärpa vid gruset. Det finns säkert någon inställning som kan fixa det (som sagt, jag är inte så bra på sånt) och sen kanske grus inte är det bästa att fota.
Dessutom skulle jag säga att det är mkt störande objekt på andra bilden och lite för mkt luft kring. Det första man ser är liksom inte hästen. Jag skulle beskära den lite tajtare så kommer du nog få ett lite bättre resultat :)

Tack :) den blev mycket finare.. Har så myckeet bilder som är halvbra på hästen å nu när hon e såld ångrar jag att det aldrig blev några bättre…
//Mickan
Om du har photoshop så kanske det inte gör så mycket att dom e halvbra. Sitter man på fritiden och håller på så kan resultaten bli bra ändå! :)

jag kan ge det ett försök ^^
Förresten, vill du lära dig mer om photoshop så kan jag rekomendera www.moderskeppet.se
En jättebra sida med "steg-för-steg" grejer och tips hur man får riktigt snygga effekter och redigeringar!

#9 snyggt! :) där tror man knappas att det varit nån.. ;)
#10 Tackar! ;)