Arabutställningar 2013?
Är det någon som har koll på eventuella arabutställningar runtom i sverige i år? Är väldigt, väldigt sugen på att fota araber då det är något jag inte haft möjlighet till ännu - och jag har googlat och googlat men jag hittar inte ett jota vad gäller utställningar och liknande.
Varnärhur? Någon som har koll?
Finns på svenska arabhäsföreningen SAHF :)
Men här kommer en länk:
http://www.sahf.net/images/ECAHO/calendar_2013_20122012.pdf
Vi ställer ut våra araber så jag har väl lite koll.
- Turbo Star International, Strängnäs 25-26/5
- Arabhäst i Väst, Uddevalla 6/7
- Sverigepokalen, Bollerup 20/7
- RIKS, Vetlanda 9-11/8
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
25.-26/5.2013 SWE Turbo Star International Show **Strängnäs
**6/7.2013 SWE Arabhast i Vast Uddevalla20/7.2013 SWE Sverige Pokalen Bollerup9.-11/8.2013 SWE Swedish National Championship Vetlanda
#2 Du hann först :)
Oj, tack så jättemycket för de snabba svaren!
Kan även tipsa om den inofficiella höstutställning som ägde rum utanför Örebro förra året i Madeleine Haags regi. Vet inte om den anordnas i år igen men det är inte helt omöjligt. Mycket trevligt arrangemang med många starter i vilket fall som.
ronjanyman.se
Åh, vad roligt! Ser fram emot att besöka en utställning snart iallafall! Har ju ingen aning hur det går till på sådana tillställningar, så det blir nog en upplevelse i sig, både att närvara och få tillfälle att fotografera något nytt!
#7 Det är verkligen kanonroligt! Atmosfären och människorna är verkligen något utöver det vanliga.
ronjanyman.se
Ronja, ska du ställa ut på Arabhäst i västs utställning :O?
Mvh
Rebecca Frödén
Inte ställa ut, eventuellt som fotograf. Riks blir det ganska säkert för vår del, frågan är om det blir en eller två hästar vi tar med.
ronjanyman.se
Gött, för i så fall så ses vi där ;)!
Mvh
Rebecca Frödén
#11 Nice!
ronjanyman.se
25-26/5 på Turbo Star's utställning kommer de oxå ha miniatyrhäst utställning :D
http://minihingstar.n.nu