Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 1677 ggr
ROCCAM
0

Arabutställningar 2013?

Är det någon som har koll på eventuella arabutställningar runtom i sverige i år? Är väldigt, väldigt sugen på att fota araber då det är något jag inte haft möjlighet till ännu - och jag har googlat och googlat men jag hittar inte ett jota vad gäller utställningar och liknande.

Varnärhur? Någon som har koll?

HBKbruden
0

Finns på svenska arabhäsföreningen SAHF :) 
Men här kommer en länk:
http://www.sahf.net/images/ECAHO/calendar_2013_20122012.pdf

Juicy
3

Vi ställer ut våra araber så jag har väl lite koll.

• Turbo Star International, Strängnäs 25-26/5
  • Arabhäst i Väst, Uddevalla 6/7
  • Sverigepokalen, Bollerup 20/7
  • RIKS, Vetlanda 9-11/8

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

HBKbruden
1

25.-26/5.2013 SWE Turbo Star International Show **Strängnäs
**6/7.2013 SWE Arabhast i Vast Uddevalla20/7.2013 SWE Sverige Pokalen Bollerup9.-11/8.2013 SWE Swedish National Championship Vetlanda

HBKbruden
0

#2 Du hann först :)

ROCCAM
0

Oj, tack så jättemycket för de snabba svaren!

Juicy
0

Kan även tipsa om den inofficiella höstutställning som ägde rum utanför Örebro förra året i Madeleine Haags regi. Vet inte om den anordnas i år igen men det är inte helt omöjligt. Mycket trevligt arrangemang med många starter i vilket fall som.

ronjanyman.se

ROCCAM
0

Åh, vad roligt! Ser fram emot att besöka en utställning snart iallafall! Har ju ingen aning hur det går till på sådana tillställningar, så det blir nog en upplevelse i sig, både att närvara och få tillfälle att fotografera något nytt!

Juicy
0

#7 Det är verkligen kanonroligt! Atmosfären och människorna är verkligen något utöver det vanliga.

ronjanyman.se

Artylay
0

Ronja, ska du ställa ut på Arabhäst i västs utställning :O?

Mvh
Rebecca Frödén

Juicy
0

Inte ställa ut, eventuellt som fotograf. Riks blir det ganska säkert för vår del, frågan är om det blir en eller två hästar vi tar med.

ronjanyman.se

Artylay
0

Gött, för i så fall så ses vi där ;)!

Mvh
Rebecca Frödén

Juicy
0

#11 Nice!

ronjanyman.se

kuusou
0

25-26/5 på Turbo Star's utställning kommer de oxå ha miniatyrhäst utställning :D

http://minihingstar.n.nu