Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 19-köpes-säljes-eller-bytes
Läst 409 ggr
IdaL
0

Hemsidor säljes

Jag säljer layout inklusive kodning till en billig peng. Jag bygger upp en unik och användarvänlig hemsida direkt utefter dina önskemål, du bestämmer själv utseende, färger etc. för att hemsidan ska passa dig så bra som möjligt.

Jag hjälper dig med allt från layout, kodning, lägga upp den på webbhotell samt även support. Det finns även möjlighet att endast köpa layouter eller endast kodning av redan färdig layout.

Är öppen för det mesta!
Låter detta intressant? Kontakta mig på info@idalundahl.com så berättar jag mer.

HBKbruden
3

Tycker du ska höja dina priser för utifrån sett ser det inte seriöst ut. Du är duktig, så sälj dig inte så billigt. Har du kollat runt och sett vad hemsidor kostar? Idag får du inte en hemsida under 5000 kr. 
Som företagare och ur företagssynvinkel hade jag inte köpt för att det är FÖR billigt. Bara en tanke från min sida :)

IdaL
1

#1 Tack! Är medveten om att priserna är väldigt låga och dom ska höjas. Håller på att lära mig koda in publiceringverktyg som kommer ingå i hemsideköpen sen och då kommer givetvis priset att höjas.