Systemkamera?
Kan ni rekomendera nångon bra kamera(system och självklart digital) till ett hyfsat pris ? :D
Har letat och letat men alla landar på en sisådär 8000. Vet att de finns billigare, har bara inte hittat dom än ;)
Nikon D40/D40x, Nikon D50, Nikon D80, Canon EOS 350D, Canon EOS 400D… Det finns massor. Sedan finns det ju andra märken men de kan jag ingenting om så det överlämnar jag till någon annan.
Det finns även tidigare trådar om i princip samma sak.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jaha, okej. kollade inte igenom alla trådar så noga. Men tack för tipsen! Ska genast undersökas! ^^
Min D40 kan jag erkänna att jag köpte ny för 4900 (med kitobjektiv) och vet nu också att dom har eos 350D för samma pris i den affären ;)

Jag ska beställa en Nikon kamera till hösten. Vilken det blir vet jag inte än. Försöker få ihop pengar, och har nu 3000 :) Hoppas även att jag har råd med ett tele på samma gång!
Jag fick en Nikon d40, och den kosta inte så mkt då det var ett paket pris och man fick med externblixt och lite annat bra. Men tycker du ska köpa en nikon eller canon ^^
Jag har en Canon men jag rekommenderar Pentax. Den Canon jag har har ganska bleka kontraster i jamfort med Pentax, dock e jag valdigt nojd med min kamera.
Cyberphoto säljer Nikon D50 med 18-135 för 6990 tycker att den är värd en titt i allafall.

CANON EOS 350D ska man han ;D <333
Mitt råd till dig är att gå till en välsorterad butik och kämma/klämma på kamerorna. så att du får en kamera som ligger bra i din hand.
Då kan du också få redan på vad som ingår.. Om det är ngt paket.
SJälv har jag en Canon EOS 350D som jag är nöjd med, men skulle väldigt gärna vilja prova t. ex. en Nikon D50
350D en toppen kamera!!!
(canon eos 350D)

Jag har en Sony DSLR A100 .Jag är jättenöjd med den.

Jag ska till hösten köpa en systemkamera, så kan också behöva era rekomendationer (om det heter så xD)
Men just nu riktar det mer mot Canon EOS 350D eller 400D.. :)

Canon EOS 400D <3
#14 Fotar för tillfället med Canon EOS 350D vilket är en suverän kamera! Men tyvärr är den pappas och får inte åka med mig överallt så jag ska köpa en Nikon D40x :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus