Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 2001 ggr
Cronsell
0

Dayviews

Har ni Dayviews (f.d Bilddagboken)?

Och om ni har det vad heter ni där? :)

Lägger ni upp mycket hästbilder där eller är det bara vardagsliv?

Själv heter jag CMECK :)

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

Mari
0

Stirrup heter jag. Jag har sedan en tid inte lagt upp några bilder alls och om jag gjort det är det vardagsbilder.

För något år sedan var jag bättre och la upp bilder från tävlingar osv.

Men vill gärna följa andra så kanske inspirationen kommer tillbaka så jag börjar lägga upp bilder igen :-)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Adrina
0

Bed-bug Heter jag, fast jag tycker att jag nästintill aldrig lägger upp bilder där jämfört med hur ofta jag fotar, som är nästan varje dag & seriösa fotograferingar blir det varje helg…

Cavello
0

Jag heter Cavello på Bilddagboken/Dayviews. Lägger upp en hel del bilder från tävlingar och annat hästrelaterat men det dyker också upp en hel del vardagsbilder från resor och fotograferingar och liknande… :)

Moalinn
0

Photowithlove heter jag , det är inte mycket hästbilder alls kan jag säga då det inte brukar vara så populärt och jag fotograferar inte mycket hästar heller. Men det händer att jag slänger upp någon enstaka från en tävling  eller något, men annars är det mest vardagsliv och en massa andra bilder jag fotograferar hela tiden :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

CamillaS
0

Sipa heter jag där, jag lägger upp väldigt blandat. Men mest blir det natur och mina djur som kommer upp. :)

Ultra
0

TheHorseEyes är min egna där jag lägger upp allt möjligt. Medans MyFutureIsYou är min syster och våran foto dayviews

Eklang
0

Thelittlemupp, nu har det mest blivit bilder från mobilen från mitt vardagsliv. Men jag ska bli bättre på att ta med mig kameran så då kommer den fyllas med foton istället :)

Emma, medarbetare på Hästfoto.

CorneliaAndersson
0

SevensFlikkah heter jag :-) Har ej vatt jätteaktiv nu men planen är väll att bli mer aktiv inom kort :-)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

PaulineH
0

Har det otroligt innovativa namnet "Pauline89". Slänger upp bilder när jag nu har tagit några, vilket väl inte blir varje dag direkt. Det blir lite vad det blir, om man säger så…