De större tävlingaran
Hej på er.
Efter att ha varit ackrediterad till Falsterbo och Göteborg så funderar jag på om det finns något som är större i sverige.
(säger inte att de 3 är små) (vet att stockholm finns men kan inte konkurrera med det som fotograferar där)
men för att kunna vidga vyerna och lära mig mer så kan det vara kul att komma på något nytt.
Även mindre saker är förstås intressant då alla olika saker och arenor kräver sin egen stil och sitt arbete och tänk.
jag som pälsallergiker och som rädd för hästar har väldigt svårt för just porträtt men där har jag en underbar kollega som är häst van och har ridit mycket som hjälper mig med det.
Jag kommer givetvis att fortsätta åka på Falsterbo och göetborg om jag kan men vill gäran även åka på annat skoj.
Kanske någon gång kan jag lära mig att gilla hästar. (eller iaf att våga klappa en häst)
// Mathias Eriksson Event-bilder.se
Det tävlas ju i världscups-klasser i Falsterbo, Göteborg och Stockholm, kan det ens bli större än så? Jag har i alla fall inte hört om något ännu större event/tävling i Sverige…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
finns det något mindre då som kan vara roligt att åka på ?
känner mest att det kan vara bra att göra mer saker än bara två event per år. så jag håller igång och inte behöver ta tid för avrostning varje gång.
// Mathias Eriksson Event-bilder.se
Finns mängder av mindre tävlingar, på Ridsportsförbundets hemsida kan man hitta en databas över alla officiella tävlingar:
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se