Redigerad, Kritik!
Själva redigeringen är mycket snyggt gjort tycker jag! Fina färger på hästen och inget är grått på den samt inget är färgat i bakgrunden.
Möjligen att hästen ser lite halv(t) ut. Och ett piggare uttryck hade inte skadat, annars tycker jag du gjorde en snygg redigering. Den framhäver verkligen hästen!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#1 Tack för kritiken :D

Snggt redigerad, men man ser lite blått ovanför nacken på hästen, sen en liten bit ovanför nästan och bakom mnaken.. :P annars var den fin!

Snyggt redigerad, men tycker inte om att bakgrunden är svart/vit. Ser enligt mig bara konstigt ut, dessutom ser det ut som hästens mule blivit "avfärgad", även fast den kanske var grå från början. Och ovanför nacken är det blått.
Fast hästen var underbart fin! Vad är det för ras?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#3 Jag vet ska fixa det ^^

#4, gjorde den för att jag ville ha en annorlunda bild på hästen jag aldrig mer kmr träffa:'( Han är korsning mellan allt möjligt och ingenting ungefär men jag tror att han kan lite welsh och så ..
Bilden är fin, men jag tycker du ska beskära den så att det blir ett huvudporträtt istället. Eftersom man inte ser baken och hela benen så blir det nog bättre om du beskär den.
Kanterna blev nog för skarpa i och med att du gjorde bakgrunden svartvit. Försök sudda lite försiktigt, så blir bilden behagligare att titta på. :)

Håller med #7 om att den bör beskäras.

Tack för kritiken alla <3:D

Skulle du inte kunna lägga upp orginalbilden?
Annars var bilden fin tycker jag, på nåt konstigt sätt ser det inte onaturligt ut utan det ger ett harmoniskt intryck.
Skuggan av manen är lite irriterande men det är ju naturligt med skuggor så det gör inte så mkt. Dock tycker jag, som de andra, att du ska beskära den lite, t ex till bakom frambenen. Samt fixa till det blåa ovanför huvudet och på mulen.
Annars var hästen mkt vacker! Synd att du inte får träffa den mer :( Varför? Men jag tycker att du gjort ett bra jobb med bilden!