Min första kloning
Verkligen kul verktyg! Men svårt är det! Jag är nöjd för att vara första gången, men visst blev det suddigt på sina ställen. Vad ska jag tänka på nästa gång för att det ska bli bättre?
Klonad -->
//Linnea
Välkommen att titta in på min blogg!

Och en till sak: är skuggorna ok? Det var svårt att se vad som hörde till grimman och vad som skulle vara kvar…
//Linnea

Riktigt proffsigt gjort!!

Åh, tack!!! =)
//Linnea

#0 Det enda jag kan tycka med din bild är att ganachen är lite väl tydlig, om du förstår vad ja menar?
Jag tycker du har gjort ett enastående jobb och man skulle aldrig tro att det var din första kloning! Jag kollade länge på efter-bilden men kunde inte se ett spår av någon kloning. Jag gissade på att det var något i gräset men nej, det var grimman. :D
Jättesnyggt!
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

hm.. :P är det typ ingen som använder penesln med hårda kanter vid kloning? Tycker dte blir mycket kladdigare med den "suddiga" penseln..
#0 Bra jobbat! :) Syns ingenting föruton att det är lite suddigt under örat..
Måste man klona bort saker? Jag förstår inte hur man gör >_< O_O
Jättesnyggt!
#9 Självklart MÅSTE du inte, men det kan bli bättre att göra det ibland. Hur du gör hittar du i artiklen "5 tips för bättre bilder i Photoshop."
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#10 okej, jag ska genast klicka mig fram och läsa det :P

Snyggt jobbat för att vara din första kloning!
Försök tänka på att inte klona allt från samma ställe. Det är lite prickar på nosryggen och så syns det ganska tydligt i "gräset" vart grimskaftet gått.
Men som sagt, snyggt jobbat!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus