Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 508 ggr
Mari
0

Kritik: Porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på denna bild.

Och gärna tips på hur man får även de segaste och "tröttaste" hästarna att se lite mer intresserad ut på bild, det var rätt svårt med denna kille 🙂

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

sasha_setter
0

Tycker att den är lite mörk och att det ser lite konstigt ut när halsen och kroppen försvinner in i mörkret… Annars tycker jag att vinkeln är jättebra och ponnyn/hästen är väldigt söt!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

JanniePersson
1

Om du har iphone eller android telefon, testa ladda ner en app med hästljud, brukar funka på nästan alla hästar jag fotat på! :)

[Senyera]
0

Håller med övriga om att det är lite konstigt när halva hästen försvinner men annars en bra bild!

Ett annat tipps är en petflaska med stenar/grus eller annat som låter när man skakar den - det brukar få fart på de flesta :)

Fotofori
0

pipdjur/hundleksak ochen tablettask ligger alltid i min fotoväska =) Även en liten plastpåse som prasslarkan fungera 

Jag tycker om när hästar kommer ut ur mörkret så där så jag gillar den, visst hade den varit bättre om hästen sett mer på alerten ut men man kan inte få allt alla gånger =)

Mari
0

Tack för alla kommentarer, jag ser nu när ni påpekar att bilden är för mörk att det borde ha varit mer ljus på halsen - huvudet ser lite kapat ut eller hur man ska förklara.

Jättebra tips har jag fått också! Fortsätt gärna, jag ska införskaffa mig en pip-leksak att ha i väskan 😂

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se