Fotoutmaning #8
Fotoutmaning #8 - Gemenskap
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
**
Regler
- Posta ett (1) foto som ni tycker representerar temat.
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
**Posta foto som ni tycker representerar temat. Lägg gärna till information om var, när och hur.Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är GEMENSKAP. Alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Utmaningen håller på fram till kl. 23.59 den 12 juli, och resultatet kommer upp senaste den 14 juli.
Lycka till! :)
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 vilken vacker bild!

#12 Jag vet vem August är ;D För det första så rider jag på Gunnebo jag med! Och sen fick jag veta att August (tror jag det var) har stått på Stall Hagelyckan i Härryda i samma box som min nuvarande medryttarhäst Py :D
Aja, får väl oxå slänga in en bild då!
Om Bilden: Min lillasyster och hennes "sköthäst", tyckte den var så himla söt :D Dom två är verkligen jättesöt tillsammans, både IRL och på kort! Bilden bara utspelar Gemenskap!

Gemenskap = samhörighet
Flickan på bilden äger hästen och omgås den varje dag. Dom passar som hand i handske och har det mycket bra i hop. Bilden är fångad strax efter hon kom ut och möter hästen om morgonen. Jag påkallar uppmärksamhet och knipsar.
Man upptäcker ju vilka värma känslor hästen signalerar med sin kropp. Denna morgonstunden, där dom bare kramar och står tilsamans, - som dom har varje dag är värkligen gemensamhet och uppskattas tydligen mycket av båda. Dom njuter stunden i varans närvaro. bara det att vara där för varann påkallar känslan. Jag har suddat ansikte. Båda är fria/lösa och kan lämna när dom vil , men dom blir där.

Finns det något härligare än att se vänskapen som flödar i en unghingstflock?!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#24 fin bild men då detta är en tävling har jag uppfattat det som att man ska lägga in ett foto man själv har tagit.
#27 Det stämmer, så Josefinee, ditt bidrag kommer inte räknas. Men du får lov att lägga in ett nytt bidrag ifall du vill.
Fler bidrag? =)
*putt*
*putt*
Vart har mitt bidrag tagit vägen? vem är det som tagit bort det?
#32 Jag har inte tagit bort något bidrag, säker på att du postat? Posta igen isåfall.

*borttaget* ja missförstod heh

#34 men hon red ju själv på bilden skrev hon… ???

#37 ojj! Förlåt missförstånd, kollade på fel nr.. :S
Gemenskap, mellan skötare och föl

Två föl som är världens bästisar. Det äldre fölet tar hand om det mindre och de trivs verkligen bra ihop.
MVH Matilda Andersson - www.mphotograph.2u.se

#44 Finaste bilden!!! :)

44# Vilken härlig känsla i bilden! Lite retush i ps och det är en 10-poängare!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

är inte tävlingen redan slut?
#51 Ditt bidrag är för sent inlagt, det kommer inte tas med.
Nu låser jag tråden och återkommer med resultatet ikväll eller imorgon!
Tack för fina bidrag.