Shettisar
Lite kritik skulle inte skada =)
Jag knäpper med en rädd kass digitalkamera =P Fast det är himla roligt att knäppa på sötsakerna.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
#0 Skum rörelse när hästen reser på sig, ser "ansträngt" ut, grimskaftet stör en hel del, hela bilden är väldigt oskarp, lite tight beskuren övertill, väldigt mycket luft ovantill, synd att bilden inte är tagen i hästens nivå utan ovanifrån. Färgerna är lite matta… Ingen jättelyckad bild tyvärr, tycker jag. Man ser konturerna ganska tydligt och det är ju bra :)
#1 Fin, härlig bild med bra konturskärpa, fina färger och kontraster! Det som hade kunnat bättras vore att inte ta bilden så mycket underifrån som den ser ut att vara, rumpan och magen är lite stora. Jättefin, lyckad bild och supersöt häst! :)
#2 Väldigt oskarp, ser ut som du har sprungit när du tog kortet vilket är mindre bra ;) Rätt fina, klara färger.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#10. Vilken sötis! Ser nästan ut som Emma :')
Detta är en skettis, fast nu ser det ut som en köttbulle…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#17 så gudomligt söt!!! :D ja vill haaaa!! :')
Ville ingen hjälpa mig att få till skärpan på 0# ?
Kanske klona bort lite på bilden där solen lyser å greja? Det är den bästa bilden jag har på Busjänta =)
Ni får gärna göra lite av varje =P Ni är så himla duktiga här.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
#23 Väldigt svårt att få bättre skärpa på en såpass suddig bild tyvärr. Den kan inte bli helt bra… Försök då ta en bättre bild istället :)
#8 #9 Så fina bilder!
#17 Så söt! Hade önskat lite mörkare färger bara ;) Men lätt att fixa till i Ps :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#27 Neej så sööt! =) synd med tråden.. men jättesöt!