Ridbild

GUD vad fin!! Uräcker!!
Läcker häst, håller absolu tmed dig om att färgerna är väldigt mysiga. Bra jobbat med ljuset!
Jag funderar lite på om jag skulle vilja se lite mer förgrund, men är inte säker. Lite kortare skärpedjup skulle jag dock gärna vilja se så att träden i bakgrunden inte är lika framträdande :)
Tack och jag menar verkligen det. För jag har varit och tittat på flera av era egna hemsidor och sett många av era bilder. Ni ska vara jättestolta själva. 
En fin bild med trevlig komposition och mysiga färger. Bra skärpa på hästen, jag hade dock använt ganska mycket kortare skärpedjup så att bakgrunden slogs ut mer.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 Det var sådär jag menade ja. :) Här ser man ju dock att du har suddat i efterhand och inte slagit ut bakgrunden med hjälp av bländaren på kamerna. Fotar du med en digital systemkamera eller en digital kompaktkamera?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag använder Systemdigital (Canon EOS 400D). Jag har clonat bort en röd byggnad tv i bakgrunden samt en telefonstolpe som gick precis bakom ryttarens huvud övrigt är bilden oretuch.